Spring naar bijdragen

service pakket [wj]


Recommended Posts

goededag,

 

Vraagje weet niet of ik hier goed zit,

Maar waar bestellen jullie je service pakket (kleine/grote beurt onderdelen)

aangezien mijn jeep over 1,200 km weer een beurtje nodig heeft.

 

En welke olie gebruiken jullie voor de tussenbak en diffs.

 

Het gaat hier om een grand uit 2000 met de 4.7 v8 Met 160.xxx km

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een beetje self research vind je heel veel,er zijn verschillende aanbieders in NL en Duitsland en USA waar je van alles kan bestellen,  en bij Kroonolie bv toets je je nummerplaat in of type en je ziet zo wat erin moet. Gewoon googlen en veel is ook op te zoeken in de zoekmachine vh forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Shoveltje:

Hou je wel rekening met de speciale Mopar vloeistof voor de NV247 tussenbak ? ;)

 

Er zijn alternatieven, bijvoorbeeld die Kroon aangeeft, die agrifluid. De meeste automaterialenzaken hebben deze echter niet op voorraad, er zijn er ook bij die zeggen dat normale tussenbak olie er ook in kan. Ik heb ze gevraagd of ik in het geval van een kapotte tussenbak verhaal mocht komen halen, toen gingen ze het navragen bij Kroon. 

Die gaven aan dat er absoluut geen andere in mocht als die agrifluid (geen ander kroon product uiteraard). Mocht je een ander merk als kroon willen nemen, maar de mopar te duur vinden kun je nog op mobil 424 gaan zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...