Spring naar bijdragen

Jeepers mentaliteit


black sheep
 Share

Recommended Posts

Jeepers hier in Amerika hebben een hele slechte naam (arrogant, weg piraten, small D&$k, overcompensating, zal ik nog door gaan?). Mede door dit soort taferelen. Ik moet ook zeggen dat ik de JK / JKU rijders meer asociaal gedrag vind vertonen dat de dames en heren die in de oudere modellen rond rijden. Hier is er zeker ook wel een soort van lijn tussen de JK / JKU rijders en de TJ, YJ, ZJ, CJ rijders. Verwacht over het algemeen geen "Jeep Wave" van de JK(U) rijders omdat deze vaak:

1. Met papa's auto op stap zijn
2. Soccer moms / Hockey Moms zijn en geen flauw benul hebben wat hun Jeep allemaal kan
3. Rijke lui kinderen waarvan papa de auto heeft gekocht voor zijn zoon's 16de verjaardag. Jochie heeft lak aan alles want "papa heeft toch geld en de politie kan mij niets maken met een goede advocaat". 
4. Eigenaren met geld die alle latest en greatest modificaties moeten hebben, maar oh wee als er wat modder op de Jeep komt. Tast het lak aan! Maar de Jeep ziet er wel stoer uit. Oh, en laat staan als je technische vragen begint te stellen. "De Sjop heeft alles geïnstalleerd voor mij jongens". 

Elke ochtend op de snelweg en de zelfde afslag als ik, getinte beglazing, 33" Rockstars en maar zig-zaggen door het verkeer heen en op het allerlaatste moment invoegen om rechtsaf te slaan. Elke keer maar weer als ik hem zie. Dit is maar een maar er zijn er zo veel van helaas. 

Nederland / België / Duitsland is het hopelijk anders. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...