Spring naar bijdragen

Grand cherokee 1998 5.9lx


jofer
 Share

Recommended Posts

Ik ga minder werken dus ik moet 1 amerikaan verkopen.

De jeep gaat in de verkoop, ik ga niet vertellen hoe die er uit ziet want dat weten jullie wel :P

Er zitten wel een paar extra's zoals LPG onderbouw 2 jaar oud, luchtvering, extra versterker met subwoofer, dvd speler in beide hoofdsteunen, temperatuurmeter voor de versnellingsbak, bi xenon smoked koplampen(APK proof), 2" opgehoogd.

Er mankeert ook wat aan want de verwarming van de achterruit werkt niet, draadje zit los.
Op benzine start hij niet gelijk want de benzineleiding blijft niet op druk staan.
Ik heb de motorkap geschuurd en behandeld met rx5 en rx7, net zoals de dorpels, het spuitwerk is niet echt netjes geworden.

De foto's zeggen verder genoeg denk ik.
Op de autosites ga ik er 8000€ voor vragen maar op het forum vraag ik gelijk de minimum prijs van 6000€

Ik kan geen foto's plaatsen, ik probeer het later opnieuw

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Weinig reacties tot nu toe.

Ach als ik hem niet verkoop zet ik hem wel in de opslag, als de kilometerheffing door gaat dan is het wel interessant om hem erbij te houden.


Hier nog een link met meer foto's:

http://m.speurders.nl/overzicht/jeep-grand-cherokee-5-9lx-168047853.html?query=grand+Cherokee+5.9

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei michel1972:

Inderdaad maar als dan de toekomstige koper weer meer moet gaan betalen omdat hij meer wil gaan rijden dan jij, kan het ook weer nadeliger werken voor de verkoop als straks de kilometerheffing ingevoerd is en het lijkt op het voorbeeld hieronder wat zomaar zou kunnen B)

De tarieven gelden per kilometer in euro’s voor een benzinevoertuig.

Categorie EURO-NORM Tarieven in Eurocenten per kilometer
         
E 204 gram en hoger per kilometer 0,187    

 

 

 

   
         
         
         

 

 

 
         
                                      

Maar daarin tegen geen mrb, bpm en accijnzen op brandstof. Hoop ik, anders is er geen draagvlak voor rekeningrijden

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, michel1972 said:

Inderdaad maar als dan de toekomstige koper weer meer moet gaan betalen omdat hij meer wil gaan rijden dan jij, kan het ook weer nadeliger werken voor de verkoop als straks de kilometerheffing ingevoerd is en het lijkt op het voorbeeld hieronder wat zomaar zou kunnen B)

De tarieven gelden per kilometer in euro’s voor een benzinevoertuig.

Categorie EURO-NORM Tarieven in Eurocenten per kilometer
         
E 204 gram en hoger per kilometer 0,187    

 

 

 

   
         
         
         

 

 

 
         
                                      

154 euro belasting(in Brabant) gedeeld door 0,187=824km afgerond per maand.

Dus als ik meer dan 824 km ga rijden per maand ga ik er op achteruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...