Spring naar bijdragen

eindelijk mezelf voorstellen op dit forum!


Anthony de wijs
 Share

Recommended Posts

een bijzonder goede middag,

Even voorstellen.. Mijn naam is Anthony en Ik bezoek dit forum al een tijdje als Jeep-loze'' bezoeker. Ik hoop dat daar deze week verandering in gaat komen aangezien ik 
vorige week de aanbetaling van mijn eerste Jeep heb voltooid! Ik verwacht dat de Cherokee eind deze week klaar is om op een
nieuw avontuur te gaan. 

De machine staat nog niet op de oprit maar ik kon niet wachten..

De Jeep Cherokee 4.0 Country uit 1996 heeft wel wat optisch werk maar dat is precies wat ik zocht. Ik ben redelijk technisch aangelegd (afkloppen) en nu ik de ruimte de tijd en het budget heb kan ik eindelijk mijn eigen droom jeep bouwen. Laten we eerlijk zijn, wie droomde er vroeger nu niet van een jeep?

de grote plannen:

- 3/3.5 inch lift ( nog geen idee welke set, hoe te installeren etc..)
- nieuwe brede Fenders
- Laten spuiten ( waarschijnlijk winterproject afhankelijk van de prijs/opties) 
- Nieuwe bandjes/velgen 
- Installeren Roofrack ( iemand toevallig nog iets liggen?)

Wat kleine opties:

- Ledbar 
- Cherry bomb glass pack 

Best nog wel wat werk dus! Elke maand wat investeren in de Jeep. Ik wil met de Cherokee gaan kamperen ( incl. daktent ), mijzelf een beetje overgeven aan de natuur en natuurlijk op meetings mijn liefde voor de Amerikaanse  trots delen met andere fanaten. 
Ik ben verder onbekend met online forum's dus bij deze vast mijn excuus als ik iets niet conform de regeltjes doe of laat.. 

Ps. met de foto wacht ik nog even omdat ik alleen foto's heb gemaakt bij Jeep mechanics te Eden. Ik weet niet of de beste man zit te wachten op online foto's van zijn garage. Super service en zeer vriendelijk! 

Fijne dag,

Met vriendelijke groet

Anthony 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...