Spring naar bijdragen

Check voor eventuele safety recalls


Adebisi
 Share

Recommended Posts

Vanuit het Zweedse forum kreeg ik de tip om een eventuele safety recall van mijn Jeep XJ te checken. Zelfs na x-aantal jaar is het mogelijk via een officieel dealer dit hier gefixt te krijgen, dus misschien is het hier ook waard om het te checken. Een goede service van Jeep!

Je kan je VIN nummer hier invoeren en kijken of er nog een safety recall openstaat: https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/recalls/search.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

mooie tip, dank!

VIN ingevoerd en bleek dat er in april 2000 een airbag update is uitgevoerd, met zo'n onderdeel toch wel handig wellicht als meer XJ rijders van het facelift model dat even checken :). better safe than sorry zeg maar.

gr,

Mark

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-3-2017 om 7:59 PM zei Adebisi:

Vanuit het Zweedse forum kreeg ik de tip om een eventuele safety recall van mijn Jeep XJ te checken. Zelfs na x-aantal jaar is het mogelijk via een officieel dealer dit hier gefixt te krijgen, dus misschien is het hier ook waard om het te checken. Een goede service van Jeep!

Je kan je VIN nummer hier invoeren en kijken of er nog een safety recall openstaat: https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/recalls/search.html

Heb dit gedaan. Vond idd de airbag safety recall. Maar met status Completed. Wil dit zeggen dat de vorige eigenaar van mijn XJ de recall reparatie al heeft laten uitvoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, DogJeeper said:

Heb dit gedaan. Vond idd de airbag safety recall. Maar met status Completed. Wil dit zeggen dat de vorige eigenaar van mijn XJ de recall reparatie al heeft laten uitvoeren?

Ja klopt, dan is die recall eerder bij jou jeep gefixt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...