Spring naar bijdragen

motor bokt


Recommended Posts

Hallo mede-jeepers,

sinds kort problemen met de GC. Als de motor op temperatuur is en de automaat schakelt naar de OD begint de motor ontzettend te bokken. Al enkele keren een CEL gehad en hierna de auto uitgelezen dmv een OBDII scantool. Foutmelding betreft "cilinderoverslag herkend in cilinder 4". Voordat bovenstaande aan de hand was had ik last van een redelijk groot olieverbruik. Wat hieraan gedaan is:

Plenum plate vervangen door een Hughes engine exemplaar, was overigens niet overbodig. Pakking lag er op meerder plaatsen tussenuit. Na deze "upgrade" nog last van rookpluimen bij starten en accelereren. Hiervoor begonnen met vervangen van de klepseals. Heb ze nog niet allemaal kunnen doen omdat mijn compressor de geest gaf :frusty: . Rookpluimen zijn tot nu toe achterwege gebleven. Verder is de verdeelkap nieuw. rotor nieuw en bougiekabels nieuw.

Indien iemand enig idee heeft in welke richting ik verder moet zoeken hoor ik dat graag.

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...