Spring naar bijdragen

Aux adapter op originele radio


Recommended Posts

Hallo,

In mijn Cherokee XJ uit 97 zit een originele radio (Europees model) met Infinity systeem, deze zou ik graag willen behouden vanwege de originaliteit, maar ik zou graag een aux adapter op de CD-ingang willen toevoegen. Ik heb een foto van een dezelfde radio op MP gevonden als referenties van het model, ze zaten dus ook in ZJ's van rond '97. 

Na wat internet speurwerk kwam ik wel op deze tegen, maar helemaal in de US: http://www.oemautosound.com/p-42-chry-aux-chrysler-dodge-jeep-auxiliary-input.aspx En ik weet niet zeker nog of deze ook op dit model zou kunnen werken...

Iemand ervaring met een aux-adapter op een dezelfde type radio, of weet iemand ook link of hint naar een aux-adapter die hierop zou werken?


Goeds,
Chris

radio_1.jpg.976b3b8f44fc9e4f373f058a97c3ba8c.jpgradio_2.jpg.61b5eeec43e1259d3e19d08a451fe4bb.jpgradio_3.jpg.c86b61e1c5eb4037aa7b33324bac3c9f.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2015 om 7:37 PM zei Masis:

 

Ja, de PA11-CHR moet je hebben. Simpelweg de beste voor dit model. Laadt netjes je iPod/iPhone op, en je kunt hem via je radio en stuurknoppen besturen. Veel functies zoals afspeellijsten, er zit ook een tulp-ingang op. Je hebt ook goedkopere, maar die doen dit allemaal niet en zijn stukken minder qua geluidskwaliteit. 

Ik heb er in verschillende topics over geschreven, dit is er een van: http://www.jeepforum.nl/topic/24408-rb3-in-combinatie-met-originele-wisselaar/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 hours ago, Masis said:

 

Hi Masis, dankje maar heb je de PA11-CHR op een dezelfde radio aangesloten? Er staat bij USA Spec Pa11-chr dat deze bedoelt is voor 1998-2006 Chrysler/dodge/jeep of en 1999-2004 voor de GC, maar de mijne komt uit 1997 dus ik twijfel of dit zou werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet exact dezelfde, maar wel van dezelfde generatie met een zelfde aansluiting.

Ik heb in de mijne een 2din radio zitten, wil de PA11-CHR overzetten in de KJ, maar ligt al een paar maanden ergens in een la. Als je in Den Haag bent en je wilt hem even uitproberen voordat je hem bestelt kan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...