Spring naar bijdragen

rembekrachtiger aansluiten op intake


Recommended Posts

De carter zou aan de voorkant ook nog een vacuumpoort moeten hebben. Als je er een extra slangpilaar bij gaat zetten is het volgens mij de vraag of je voldoende vacuum hebt  voor de bekrachtiger, omdat het richting de kleppendeksel een open leiding is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Rcroy:

De carter zou aan de voorkant ook nog een vacuumpoort moeten hebben. Als je er een extra slangpilaar bij gaat zetten is het volgens mij de vraag of je voldoende vacuum hebt  voor de bekrachtiger, omdat het richting de kleppendeksel een open leiding is.

Deze bedoel jij zeker Rcroy?

20170315_190534.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei danisenna:

Is dit boven op de intake ook een vacuumpoort  Rcroy?

 

Dat is geen vacuumpoort maar inderdaad voor koelwater. Op de andere foto volgens mij benzinetoevoer. Lijkt erop dat jij geen extra vacuumpoort op de carb hebt zitten.....

bewerkt door Rcroy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei danisenna:

Is dit boven op de intake ook een vacuumpoort  Rcroy?

IMG_20170315_223217.jpg

De omcircelde plug is toch echt manifold vacuum. Hier is geen heated manifold gemonteerd.

 

De heated manifold heeft uitstulpingen aan de zijkanten waar de koelwater-slangpilaren in geschroefd zijn. 

oldcarb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei throttle happy:

Veel benzine-wagens hebben tegenwoordig een electrische vacuümpomp. Bv.Volvo's hebben een Hella-vaciumpomp. Dit plaatsen op je CJ is eenvoudig. Best in combinatie met het vaciumvatje en een drukschakelaartje zodat de pomp niet continu moet lopen...

 

Heb je hier misschien wat foto's of een link van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...