Spring naar bijdragen

(wj) Cd-usb-sd wisselaar


Recommended Posts

  • 4 months later...

Ondanks oud draadje met een antwoord waar geen positief resultaat uit te halen is (voor Jeep zijn er geen resultaten) : ik zou dat ook wel willen want een zo'n FM ding gaat ook niet lang mee. Op WJJeeps.com is wel iets terug te vinden maar helemaal duidelijk is het niet (vooral USA based zeg maar). M.i. moet er wel wat te doen zijn met de CD wisselaar aansluiting. Misschien kan er toch nog iemand zijn licht hierover laten schijnen? Heb ook al eens de bende van AliBaba gegoogled maar daar kon ik zo 1-2-3 ook niets vinden voor Jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 25-8-2017 om 7:14 PM zei Jurjen:

Na lang zoeken idd alleen de PA11-Chr kunnen vinden voor een best bedrag al zeg ik het zelf. Alleen : deze is geschikt voor I-pod en ik zoek er een voor een 'gewone' MP-3 speler. Met 3.5 mm mini jack. Blijf ik toch met die FM-adapter zitten kl....n??

Dat kan gewoon, de PA11 heeft naast de iPhone/iPod ingang ook een tulp ingang. Gewoon een kabel kopen van tulp naar 3,5mm jack en je kunt hem overal op gebruiken.

FM Transmitters zijn rommel.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die FM transmitters gaan niet lang mee nee. Die PA-11-Chr is idd wel erg aan de prijs. Denk dat ik die optie van Deadeye eens ga proberen. Kost weinig dus as ut nie werruk is niet gekijk een zak(je) geld weg. Toch zou een oplossing zoals voor onze Ford Cmax makkelijker zijn : kabel met stekker voor de Cd wisselaar uitgang, andere kant de mini jack en klaar is klara. Hoeft niet meer te ksten dan een tientje ofzo.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 25-8-2017 at 9:28 PM, Deadeye said:

Ik gebruik al een paar maanden deze tot alle tevredenheid :

https://www.gearbest.com/car-charger/pp_483877.html

@Deadeye ik heb deze net binnen op je aanraden, ziet er mooi uit, ok geluid en makkelijk aan te sluiten. Een vraagje over het gebruik, hou jij deze in de aansteker houder of zuigt hij dan langzaam de accu leeg als de auto langer stilstaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 9-9-2017 at 9:16 PM, Adebisi said:

@Deadeye ik heb deze net binnen op je aanraden, ziet er mooi uit, ok geluid en makkelijk aan te sluiten. Een vraagje over het gebruik, hou jij deze in de aansteker houder of zuigt hij dan langzaam de accu leeg als de auto langer stilstaat?

Ik haal em er altijd uit als ik uit de auto stap voor langere tijd.
Heb eigenlijk nog niet serieus gekeken of ie stroom blijft vreten als de auto uitstaat eigenlijk.

 

Zie net dat ze nu nog maar 12 euro kosten, 50% discount op t moment.

Als er iemand nog twijfelt, voor 12 euro kun je de gok nemen ;)

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...