Spring naar bijdragen

2018 4x4 vakantie (polen)


michaelcj5
 Share

Recommended Posts

dag mede modderaars....

stel me even snel voor:

me naam is michael ben 30 jaar kom uit haaksbergen  en doe deze prachtige hobby al vanaf ik klein ben me vader is hier vroeger al mee begonnen  dus met de pap lepel erin gegoten

doe deze hobby dus samen met me vader al word ie ie stukje ouder en gaat langzaam de puf eruit voor het sleutelen enz..

wij hebben een x aantal terrein auto's:jeep wrangler yj 1987 een extreme suzuki samurai zonder kenteken en een patrol en een landrover

ik heb het volgende idee wij willen volgend jaar 2018 met een leuk gezellig groepje auto's naar polen toe  we hebben daar veel goeie verhalen over gehoord het is er niet duur en je kunt er lekker zwaar terrein rijden en dan is wat wel wel willen die dagen de auto flink gebruiken

nou zijn we al aan het rond kijken of we een goeie reisorganisatie kunnen vinden die dit alles wil verzorgen zoals 4x4 vakanties.. of weet er nog iemand een goeie gids zodat we zelf onze tijd kunnen invullen

ook willen we nog even een kijkje nemen bij auswitch en bij de chernobyl ramp dit evt nadat we klaar zijn met de 4x4 rit voor de genen die dat willen

mijn vraag is dus ook wie willen er mee volgend jaar wij hebben zelf nog geen datum in gedachten en laten dit nog even open

niet allemaal tergelijk he :whistle:

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...