Spring naar bijdragen

Wrangler YJ 1987


Roy Morsink
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Roy Morsink:

Je hebt helemaal gelijk Siert, had hem er ff in gezet om te kijken of dit allemaal gangbaar is en of er gordels in zouden kunnen en waar de bevestigingen dan zouden komen!

Van daar wil ik de keus maken of ik hem ga omkeuren of het bakje in de garage laat liggen, zat zelf te denken deze keuring wellicht ga combineren met het plaatsen van een V8 welke ik graag zou willen rijden...

Maar dan komt het bankje toch een jaartje in de opslag ben ik bang...

Iemand nog een suggestie voor welk type V8 en automaatbak waarbij ik de werking van mijn 4WD niet ga verliezen en zo weinig mogelijk aanpassingen dien uit te voeren aan mijn huidige setup?? 

 

Het makkelijkst is denk ik een Chevy 350 met een th 350 automaat hier zijn nl makkelijk en niet te dure  onderdelen voor de vinden. Als je deze conversion wilt gaan maken dan heb ik nog wel een goeie th 350 met 231 tussenbak liggen.

bewerkt door De zandhopper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie positieve reacties en raad/tips, heb gister toch ff goed gekeken naar de bevestigingspunten voor de gordels achter en zal denk ik toch het een en ander hiervoor aan moeten passen waardoor het achterbankje denk ik toch voor een tijdje in de schuur komt te liggen waarbij ik nog rustig verder kan kijken naar de motorswap! 

de 6-lijn motor werkt nog perfect en de automaatbak idem vandaar de druk hiervoor nog niet zo hoog ligt!  

Kan in ieder geval nu genieten van het mooie weer en daarnaast rustig het uiterlijk van de Jeep naar wens afbouwen met in het achterhoofd de motorswap.... :rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...