Spring naar bijdragen

Dynomax einddemper voor Jk 2 of 4 deurs


tsjoemusky
 Share

Recommended Posts

Te koop voor een Wrangler JK (dus 2007 >) een Dynomax einddemper met dubbele eindpijpen. Voor wie van een zware brul houdt. Klinkt alsof je v6 een v8 is :-)  Gemakkelijk te monteren, past perfect op de originele ophangpunten. Nieuwprijs was 750,-

Nu voor minder dan de helft, 350,-

 

IMG_4442.JPG

IMG_0027.JPG

IMG_0028.JPG

IMG_0029.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk type is het, ik kom deze tegen voor een andere prijs.

http://www.morris4x4center.com/dynomax-dual-2-5-cat-back-exhaust-system-3-polished-stainless-steel-tips-super-turbo-muffler-dmx39510.html

Mogelijk zit ik verkeerd te kijken, zet het type nummer er even bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk type het is zou ik moeten nakijken. En vergeet niet, mijn einddemper komt van een Nederlandse dealer. Invoerrechten, btw en winstmarge maken dat je de prijs in jouw link (bedrijf in USA) niet 1 op 1 kunt vergelijken met de nieuwprijs hier in Nederland.

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei tsjoemusky:

Welk type het is zou ik moeten nakijken. En vergeet niet, mijn einddemper komt van een Nederlandse dealer. Invoerrechten, btw en winstmarge maken dat je de prijs in jouw link (bedrijf in USA) niet 1 op 1 kunt vergelijken met de nieuwprijs hier in Nederland.

Nee dat snap ik, maar de marge van dat bedrijf is wel heel erg veel. Ik zou daar niet zoveel kopen :-) Het is wel een mooie demper. Ga je nu weer een standaard demper eronder plaatsen dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei tsjoemusky:

Okido, slotje er op dan maar. En ik hoop dat jouw vrouw de wagen niet vaker gebruikt dan jij 😂

Mijn vrouw moet blij zijn dat ze erin mag rijden :-) Komt goed man we bellen en dan spreken we even af. Zag op routeplanner dat het een half uurtje is vanuit Duivendrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...