Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

"nu kan ik het echt wel op mijn Buik schrijven om met mijn jeep naar de jamboree gaan "

klote voor je! Had je al betaald?

o.t. Kan niet slapen!!!!!!!!!!!!

yep Fred ik heb al betaald. maar kan de tot 3 weken voor het aanvang van evenement nog opzeggen. en krijg dan 405,- terug. maar ik heb al een andere optie gevonden om toch nog naar de jamboree te gaan.

Vandaag op kantoor viel er een boete op de mat. BLeekie was geflitst in Anwerpen dry.gif Na even gekeken te hebben was ik dus onderweg om een bumper ergens te gaan ophalen :P word het toch nog een dure

wat kost dat nou zo'n snelheidsovertreding in Pollekesland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat kost dat nou zo'n snelheidsovertreding in Pollekesland

Dat ik het nog niet weet moet eerst en formulier in vullen en dan terug sturen en dan krijg ik het bedrag pas.

Boetes in Belgie beginnen vanaf 50 euro en dit zal wel geen goedkope zijn want reed netjes 100 maar er stond 70 op de matrix borden i.v.m met wegwerkzaamheden en kwam op afgerond op 93 dus dat is 23 te hard :angry:

Rij ik eens netjes 100 waar je normaal 100 mag heb je dit weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik had het kunnen weten.:frusty:

Ik wilde "even" de dempers van de achterklep vervangen, zijn het geen gewone moertjes maar torx. Daar heb je dus aparte doppen voor nodig, en die heb ik niet.

Bij de ijzerwinke niet te koop, maar welke maat is het eigenlijk? Er is vast wel iemand die dat weet hier, dan kan ik maandag naar de Brezan of Cartal voor het goede doppie.....:cry:

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Torx verkopen ze gewoon bij een Praxis.

Hier in Hoorn dus niet. Nóóóóit van gehoord meneer, is dat nieuw?:blink:

Ehhh, nou nee, mijn auto is 14 jaar oud en ze zitten er kennelijk standaard op.:unsure:

Gamma: nope.

Ik moet de maat dus weten, dan kan ik wat op het net bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Hoorn dus niet. Nóóóóit van gehoord meneer, is dat nieuw?:blink:

Ehhh, nou nee, mijn auto is 14 jaar oud en ze zitten er kennelijk standaard op.:unsure:

Gamma: nope.

Ik moet de maat dus weten, dan kan ik wat op het net bestellen.

probeer het hier eens: http://www.toolstation.nl/shop/Schroevendraaier+bits/Bitsets/d80/sd650

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Hoorn dus niet. Nóóóóit van gehoord meneer, is dat nieuw?:blink:

Ehhh, nou nee, mijn auto is 14 jaar oud en ze zitten er kennelijk standaard op.:unsure:

Gamma: nope.

Ik moet de maat dus weten, dan kan ik wat op het net bestellen.

Terwijl ze de schroeven/bouten echt wel verkopen..vreemd.

(klik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, want torx-bitjes heb ik zowat in alle soorten en maten. Het gaat over een uitwendige torx dus.dry.gif

Gewoon even googelen en dan een setje bestellen lijkt mij het simpelste en dan heb je ze begin deze week in huis :D succes

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bleek, ik begrijp niet dat dat briljante idee bij me zelf was opgekomen. :frusty:. :worshippy::P

Het was in ieder geval niet sarcastisch bedoeld maar was zelf aan het zoeken op google en kwam toch wel wat setjes tegen dus vandaar mijn 1 van de weinige heldere momenten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zeker ook meteen de laaste van het jaar :P

Vast niet, hij was waarschijnlijk net wakker en had geen woeste nacht achter de rug.:P

Mooie koffer, die van Mannesmann, maar je wilt niet weten wat ik allemaal al heb, en dubbel-op vind ik wat veel van het goede. OK, ik was dus begonnnen met Google, en zag een heleboel mooie setje voorbij komen. Maar ik vond ook dat er losse doppen per maat te koop zijn. Omdat ik niet echt een sleutelfanaat ben koop ik dan liever een dop dan dat mijn zoon of schoonzoon uiteindelijk met een hele set op de loop gaan (lenen noemen ze dat dan). Vandaar de vraag of iemand de maat weet. Ik begin een beetje duf te worden van de keren dat die klep onverwacht op mijn kanis donderde.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kan ik "verder lezen" waar ik gebleven ben? Dus maw, eerst ongelezen bericht van een topic?

Op de index zie je voor de naam van het draadje een rood/bruin vierkantje met pijltje staan. Als je daar op klikt kom jeuit na het laatst gelezen bericht. Tenminste, ik wel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...