Spring naar bijdragen

stroomgeluid bulk headconnector


ridz
 Share

Recommended Posts

Hoi beste Jeepers,

Ik heb een geluid in de bulkhead connector het geluid wat je hoort onder als je onder de hoogspannings masten staat....:wacko:

iemand ooit zo zoiets mee gemaakt ..kortsluiting gehad in linker knipperlicht deze verholpen en nu geen stroom op de rem lichten en bij achteruit rij licht lijkt me de massa fout te zitten aangezien ook de rechterlamp zwak mee gaat branden.ik hoop dat dit iemand herkend,,,het stroom geluid is pas als ik hem op contact zet,

ik hoor het graag mocht iemand het herkennen!

Ridzerd

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎16‎-‎1‎-‎2017 om 4:14 PM zei ridz:

Hoi beste Jeepers,

Ik heb een geluid in de bulkhead connector het geluid wat je hoort onder als je onder de hoogspannings masten staat....:wacko:

iemand ooit zo zoiets mee gemaakt ..kortsluiting gehad in linker knipperlicht deze verholpen en nu geen stroom op de rem lichten en bij achteruit rij licht lijkt me de massa fout te zitten aangezien ook de rechterlamp zwak mee gaat branden.ik hoop dat dit iemand herkend,,,het stroom geluid is pas als ik hem op contact zet,

ik hoor het graag mocht iemand het herkennen!

Ridzerd

 

 

Hoi Jeepers,

ik ben een aaaaaantal stappen verder het remlicht krijgt geen stroom deze komt recht streeks van de ignition switch .zekeringen gecontroleerd zijn goed .zo gauw ik de auto op contact zet krijg ik dus een bzzzz geluid uit het bulkhead blok .de continu spanning naar de switch is ook aanwezig.kan het in de switch zitten??

ik heb geen idee hoe dat die door te meten is of moet een garage dat doen..heeft iemand een idee hoe of wat?

Groet Ridzerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...