Spring naar bijdragen

Schade passagiersdeur (GC Overland)


johan-overland
 Share

Recommended Posts

Zojuist bij thuiskomst rijd ik mijn nog relatief nieuwe aanwinst in een deze week nieuw geplaatst paaltje bij ons in de buurt..
Heel zuur natuurlijk, zeker gezien de auto nog helemaal schadevrij was. Gelukkig functioneert de deur nog volledig.
Omdat ik geen ervaring heb met schade ben ik totaal onbekend met de prijzen en soorten reparaties. De groef is wat dieper dan dat goed op de foto's te zien is.
Heeft iemand een grove schatting wat voor een reparatie dit gaat worden en aan welke kosten ik ongeveer moet denken?
You can make or break my weekend :no:

Thanks alvast!

unnamed-6.jpg

unnamed-7.jpg

unnamed-8.jpg

unnamed-9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag bij drie schadeherstelbedrijven langs geweest. Repareren is vrijwel niet mogelijk omdat de balk in het paneel ook is verschoven. Heb even twee daglicht fotos gemaakt waarop de schade wat beter te zien is.
Dus word inderdaad nieuw paneel en spuiten, incl uitwaaieren van achterdeur ± €1000,-. Zuur geld :cry:

 

Op 6-1-2017 om 10:20 PM zei mike m:

ik heb nog knappe deuren liggen schade vrij alleen laten spuiten ivm kleur

deur compleet met bekleding boxen en bedieningspaneel ramen kan hem er zo in hangen

€ 125,-

@Mike M  Ik ben dus zeer geïnteresseerd in je jouw deur ;). Ik stuur je even een PM.

unnamed-12.jpg

unnamed-13.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...