Spring naar bijdragen

Differentieel


tjsxj
 Share

Recommended Posts

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op deze vraag. Ik zat met hetzelfde......

Kan je deze olie in het achterdiff gebruiken zonder toevoeging? En mag deze olie ook in het voor diff?

 

Uiteindelijk nooit uitgezocht en olie zonder toevoeging gekocht. Voor kan die er zo in, achter extra LS-toevoeging erbij gedaan.

Deze dus: https://www.oel-guenstig.de/Schaltgetriebeoel/MANNOL-Maxpower-4x4-SAE-75W-140-API-GL-5::47.html

Edit:

Ik zit nog eens te lezen bij die olie en volgens mij zit er in deze olie ook al een LS-toevoeging...... (zou dat dan ook hetzelfde zijn als die Kroon olie?)

bewerkt door Vette73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, wat moet je er dan wel instoppen?

Deze discussie gaat niet over geld of over risico's nemen, maar of olie wel of geen LS toevoeging bevat en wat ik ook niet weet is of je "te veel" LS toevoeging kunt hebben (wat het geval zou kunnen zijn wanneer je olie gebruikt met LS toevoeging en je daar zelf ook nog LS additief aan toevoegt).

Dat laatste heb ik dus gedaan......

En kan het kwaad om olie met LS toevoeging (zoals de genoemde Kroon olie) te gebruiken in de vooras? Ik weet het niet........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...