Spring naar bijdragen

315/70/17 cooper stt pro


tsjoemusky
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand een adres waar ze de cooper stt pro in 315/70/17 hebben tegen een 'normale' prijs? Ik kom in mijn zoektocht niet lager dan 300 euro per band. En dat maal 5 😁. Kan me herinneren dat ze enkele maanden geleden overal stonden voor rond de 230,- zijn volgens mij dagprijzen afhankelijk van hoeveel voorraad de importeur heeft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf een tijdje gezocht naar bf 33*10.5*15. Bij bandenleader variëren ze van toen (heel lang) 240 tot nu 138 euro. En dat binnen een week of 6. Een setje Silverstones in dezelfde maat was lang rond de 155 nu 246. Lijkt inderdaad op dagprijzen. Dus geduld of je eisen bijstellen. Er is al een Nangang in jou maat voor 138 euro te koop....... keuzes, keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, inderdaad het dilemma van de keuze...... Denk dat ik wil kiezen tussen de Cooper STT Pro of de Goodyear Wrangler Duratrac. Die laatste is wat goedkoper maar vind ik minder 'stoer' om te zien. In geval het de cooper wordt dan moet ik wachten. En daar ben ik slecht in.....

bewerkt door tsjoemusky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te veel haast hebben Pim, komt vanzelf wat moois voorbij.
Je kunt ook een keer naar Maxxis kijken. Denk dat dit mijn volgende banden worden. Rijden inmiddels wel meer JCN leden mee. (ook met 17")
Waren toen ik nieuwe zocht nog niet te krijgen helaas.... (Weet wellicht wel een goed adres ervoor, ook een lid btw)

Weet enkel ff niet het type ervan, zal ik na moeten vragen.  Groet Roo  B)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2016 om 9:44 AM zei Peter1970:

Wrangler Duratrac is wel een hele fijne, stille en slijtvaste band. Nadeel vond ik bij natte wegen dat ze dan juist minder dan gemiddeld grip hebben. Een Cooper STT is zachter en slijt sneller. 

Succes met je keuze. 

Rij ook met de Goodyear Wrangler Duratrac is een rustige band op de weg. De Cooper bander onder mijn oude TJ maakte meer herrie en hadden ook meer lood nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Voor wie het wil weten. De Cooper banden zijn overal in het land bij leveranciers weer op voorraad sinds gisteren. MEt een enorme price drop tot gevolg. Waren de 315/70/17 gisteren nog overal tussen de 300 en 350 per band, nu heb ik ze al gezien van 208 euro per band! Scheel me gewoon 5 honderdjes! Geduld wordt zo nu en dan beloond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...