Spring naar bijdragen

Even voorstellen: TeVe


TeVe
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik ben Toni Versluijs en woon met echtgenote en twee zonen (12 en 15) in De Wijk, Drenthe. Pas lid geworden van de Jeepclub maar nog niet in het bezit van een Jeep. Op vakantie een paar keer kennis gemaakt met off road rijden en dat smaakt naar meer!  We willen graag af en toe het terrein in met een groep en zomers een rondje in de omgeving rijden - zonder dak. Vorige week in Heerde was een leuke kennismaking - ook voor de jongens! Veel tips al gekregen voor de aanschaf. Eerst stond de CJ bovenaan het lijstje, maar na bezoek aan Heerde lijkt de TJ de betere keuze te zijn . Ben zelf geen sleutelaar maar je weet nooit wat er van komt. Auto hoeft niet moeders mooiste te zijn als-ie technisch maar in orde is. Ik zal op het forum ongetwijfeld binnenkort nog een paar 'hulpvragen' stellen voor de aanschaf. Alle raad is welkom :-).

Ik houd jullie op de hoogte!

Groet,

Toni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Zoals beloofd de foto's van de TJ: (4.0 automaat uit 2006 met 160kkm)

Hij komt uit Italië waar hij jarenlang liefdevol verzorgd is geweest...(de modder komt uit Drenthe)

Door de Jeepdealer al naar Limburg gehaald en nu is hij in Drenthe aangeland.

Behalve de wielen (nu 31") nog helemaal origineel.

Op naar Spaarnwoude voor de eerste offroad avonturen!

f7.jpg

f8.jpg

f9.jpg

f6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...