Spring naar bijdragen

ruit verhogen?


Bovi
 Share

Recommended Posts

Aangezien ik ut rijden in de Jeep toch wel erg leuk vindt maar met mijn 1.95 wel wat lastig zit qua kijken door de voorruit is mijn vraag of er hier al meer zijn die daar iets aan hebben gedaan.

Zou graag wat makkelijker willen kijken in gezonde houding dus iemand tips of voorbeelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bovi.

Ik rij in een Nekaf en ben 1.96 meter...

Ik heb de stoel aangepast. Deze is ongeveer 6 cm naar achteren verplaatst, spatbord is hiervoor iets aangepast.

Verder heb ik de leuning wat meer achterover gezet. Buis ingeslepen en verbogen en weer gelast.

Ook heb ik het kussen dunner gemaakt. ongeveer de helft..

Ik kan nu prima door de voorruit kijken. Ben er afgelopen zomer mee op vakantie geweest en +/- 1500 km gereden zonder nek en rug problemen...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Thijs

Heb 2 mooie Porsche stoelen staan die er in komen en ja dat van die leuning gaat bij mij niet op, ik wil rechtop zitten en niet achterover hangen.

Verder naar achteren en spatbord aanpassen is wel un leuke optie die ik ga bekijken, waarvoor mijn dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké. Andere stoelen.

Daar kan de leuning toch ook wel een beetje achterover?

Is niet veel hoor, net genoeg....

Maar komen deze stoelen niet hoger te staan dan de originele of valt dat mee?

In ieder geval is er ruimte genoeg in de wielkasten om daar wat ruimte te winnen..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...