Spring naar bijdragen

Welke verstuivers in mn diesel


billy
 Share

Recommended Posts

Op Friday, November 11, 2016 om 5:04 PM zei Roo4JK:

Kan je deze niet gewoon via een (ander) dealer bestellen?
Je kunt ook een info opvragen ASP-Eberle. Zij verkopen ze vast ook.
http://www.asp-eberle.com/konakart/SetLocale_de_DE.do

Succes en groet Roo   B)

Ik moet zeggen eerst controleren en ga ze zelf vervangen op internet zijn ze in verschillende versies te koop dus ik wil geen verassing 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Friday, November 11, 2016 om 6:28 PM zei Masis:

VM motori zitten Bosch verstuivers in, zijn gewoon te reviseren of gewoon omruilen als ruil verstuiver. Rond de €200 per stuk.

Ik denken ook aan revisie maar ik denken dat de brandplaatje eerst na ga kijken anders een wordt het een ruilverstuiver alvast bedankt wordt in m'n vrijetijd bekende bekkens controle van de verstuivers....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heeft te maken met slecht of moeilijk starten leidingwerk en terugloopleiding zijn vervangen hij is van binnen gereinigd nieuwe brandstoffilter ect alles wijst op verstuivers en of brandplaatje ook wat je beschrijft op stinkend duidt op verstuivers alleen wat nog voor mij een vraag is dat m'n jk geen power verlies heeft maar dat merk je allen als alles weer goed is niet dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op Friday, November 11, 2016 om 6:28 PM zei Masis:

Dat heeft te maken met slecht of moeilijk starten leidingwerk en terugloopleiding zijn vervangen hij is van binnen gereinigd nieuwe brandstoffilter ect alles wijst op verstuivers en of brandplaatje ook wat je beschrijft op stinkend duidt op verstuivers alleen wat nog voor mij een vraag is dat m'n jk geen power verlies heeft maar dat merk je allen als alles weer goed is niet dan ?

 

Niet meer nodig heb een nieuwe.......

bewerkt door billy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...