Spring naar bijdragen

Project Cheroykee


Roy Gorris
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hebben de afgelopen tijd al flink wat vordering gemaakt, met een bosmaaier is er geen beginnen aan. Ik heb hiervoor een oude John Deere laad/graafcombinatie op de kop weten te tikken:thumbsup:

 

20170710_175548_resized.thumb.jpg.6717c3b779577f08e6435702dcbdb875.jpg

Het begint nu al aardig op te schieten

20171119_161338_resized.thumb.jpg.89260d11606ef03e21627f7e4e9955a0.jpg

1 maart ga ik beginnen met de daadwerkelijke verbouwing, hopelijk heb ik dan aankomende winter wat tijd om weer aan de Cheroykee te werken:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Het begint hier aardig op te schieten, maar ik vrees dat het project sowieso nog een tijd stil blijft liggen. Hopelijk kan ik hier aankomende winter mee verder gaan. Maar het zou ook zomaar kunnen dat dit nog een jaar verder opschuift. Zodra er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik ze hier weer posten

20180628_211001.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Nu de verbouwing binnen in het huis redelijk klaar is moeten we wachten op beter weer zodat we buiten weer aan de gang kunnen met de tuin.

Nu heb ik dus wat tijd over om aan de Jeep te werken😃

Aangezien ik een storing heb gekregen op het ABS systeem wil ik het complete ABS systeem verwijderen, deze kan ik straks toch niet meer gebruiken in combinatie met de Ford 8.8 achteras en Airflow snorkel.

Onder de remdrukverdeler zitten twee remleidingen één voor de achteras en één voor de vooras, nu wil ik de remleiding van de achteras vanaf de remdrukverdeler direct doorverbinden naar de achterremmen. De leiding vanaf de remdrukverdeler naar de voorremmen wil ik middels een T-stuk door verbinden (linksvoor en rechtsvoor)

image1.thumb.jpeg.e2b2b7b76fed01e288be1c414b973d70.jpeg

Vervolgens wil ik de complete ABS unit verwijderen, op deze plek kont straks de doorlaat van de Airflow snorkel

 

image2.thumb.jpeg.a597d4dee70399a046fdce37e3692bfc.jpeg

Heeft hier iemand ervaring mee, op diverse (internationale) forums wordt er wel e.e.a. geschreven maar dat varieert van nieuwe hoofdremcilinders, andere remdrukverdelers e.d. 

Ik ben benieuwd of mijn aanpak een kans van slagen heeft, alle opmerkingen en tips zijn meer dan welkom

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...