Spring naar bijdragen

Halve deuren


robin veldwijk
 Share

Recommended Posts

Omschrijving:

Te koop aangeboden:

Harde halve deurtjes CJ/YJ.


Staat van het product/onderdeel:

Deuren zijn keihard, echter niet strak.


Vraagprijs (verplicht):

Ik heb er € 150,- voor betaald. Vraag er € 150,- voor. Elk aannemelijk bod is ook welkom, wel via PB!

 

Verzendkosten / af te halen in:

Af te halen in Vaassen.

Verzenden is mogelijk. Kosten en risico koper. Raad het aan om eerst de deurtjes te bekijken, om teleurstelling te voorkomen.


Bijzonderheden:

Deuren zijn dus hard, echter komen ze waarschijnlijk uit een brandschadeauto. Hierdoor is het plaatwerk vervormd, de stijfheid is uit het metaal. Deuren hadden vliegroest toen ik ze kocht. Heb ze zelf kaal gemaakt en in de zinkspray gezet.

Dit heb ik zelf helaas niet geweten bij aankoopt; heb ze op laten sturen. Dus ook niet kunnen controleren. Eigen schuld..

Deuren zijn incompleet. Heb er wel wat los spul bij. Uppers, binnenpanelen, handgreep buitenzijde niet aanwezig.

Voor de Jeeper die veel terrein rijdt en niet naar een hobbeltje, deukje meer of minder kijkt, ideaal. Voor de Jeeper die zijn Jeep heeft voor het mooie weer; niet aan beginnen. Zijn amper strak te krijgen. Ik heb zelf geprobeerd door middel van verhitten en krimpen om het metaal weer terug in vorm te krijgen. Echter nagenoeg onmogelijk.


Foto's:

20160716_150848_zps8cfs20as.jpg

20160716_150856_zpso0j7vo8n.jpg

20160716_143759_zpsfjhnrd7n.jpg

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee pinned, unpinned en locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...