Jean marie Geplaatst October 9, 2016 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2016 Hallo Ben aan het twijfelen tussen spiraalveren en bladveren . Wil mijn cj verhogen heb nu een 2 inch verhoging er onder liggen van rancho en wil dus naar 4 inch gaan. Wat zou er beter zijn blad of spiraalveren in deze verhoging. Ik weet ondertussen dat de spiraalvering 4 x zo duur is dan de blad vereniging omdat het onderstel voledig moet aan gepast worden . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robin veldwijk Geplaatst October 9, 2016 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2016 Ik heb zelf aan de voorzijde de bladveer boven op mijn as zitten. Daarnaast heb ik reverse shackles in combinatie met YJ bladveren. Rijdt erg soepel... Doe jij het omdat je de Jeep hoger wil hebben/grote uitslag of meer comfort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean marie Geplaatst October 9, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2016 Ik wil dit doen voor alle twee . Het veren paket wat ik nu heb (rancho )is veel te hard. Heb nu ook spoorverbreders gestoken omdat ik regelmatig mijn fenders er af rij dus als ik nu de wielen in slaan raak ik de kas . Door deze twee wil ik dus meer comfort en hoger. En was dus naar de garage geweest en die zij dus spiraalveren. Maar een veren paket van trailmaster 4 inch 1300 euro. En spiraalvering van de garage 8000. Dit is dan nieuwe patrol assen met lsd Verhoode spiraalveren en alle andere aanpassingen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
throttle happy Geplaatst October 9, 2016 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2016 Heb je de wagen als old-timer ingeschreven? Die garage; ging hij een verhogingskit gebruiken voor een Nissan Patrol , coil-overs of iets dergelijks? LSD Nissan achteras is zonde omdat er genoeg zijn met inschakelbare vaciumsper.Y 60 of Y61 assen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean marie Geplaatst October 9, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2016 1 uur geleden zei throttle happy: Heb je de wagen als old-timer ingeschreven? Die garage; ging hij een verhogingskit gebruiken voor een Nissan Patrol , coil-overs of iets dergelijks? LSD Nissan achteras is zonde omdat er genoeg zijn met inschakelbare vaciumsper.Y 60 of Y61 assen? Wagen is old timer . Verhoging voor nissan patrol Welke verhoging weet ik niet heeft hij niet gezecht . Over de assen zouden nieuw model assen zijn waar standaard lsd in zit achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rene83 Geplaatst October 10, 2016 Rapporteren Share Geplaatst October 10, 2016 (bewerkt) Ik heb een 4inch trailmaster set onder mijn YJ en die is errug stug. In een ander topic wordt geschreven over een 2 inch verhogingsset van Old men emu, icm een bodylift. En dan zouden er (met misschien nog wat spatbord trimmen) 35ers onder kunnen. De set van Old men schijnt soepeler te zijn, maar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik zou ook niet voor de LSD as gaan, er liggen er zoals gezegd genoeg met een vacuum sper, zo'n LSD is gauw genoeg naar de klote, zeker in het terrein met grotere banden. October 10, 2016 bewerkt door Rene83 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.