Spring naar bijdragen

Gguido's Wagoneer '73


GGuido
 Share

Recommended Posts

Bij deze mijn Wagoneer in de verkoop, wil toch graag weer een motor, dus moet keuzes maken.. 

Hieronder een opsomming aan info, bij vragen oid stuur gerust een PM.

-Gereviseerde AMC 360 V8, TF 727, NP229.
(aandrijflijn heb ik 2jaar terug overgenomen van een medeforummer, is ergens nog een heel bouwtopic  van).
-Bouwjaar 73, dus volledig belastingvrij! 
-Liftkit Rustys offroad 6inch
-BFG MT 33/12,5/15 op 10J alu velgen.
-Cherrybomb demper,
-Maxima Exide Marine gel-accu.
-LPG 80liter onderbouw (op kenteken), op de plek van reservewiel.
-18:2 kenteken platen op kenteken vermeld.
-APK tot jan 2018 (slechts 1 x per 2 jaar keuring).
-Matzwart gerold, geen roest op chassis of carrosserie !!
-Interieur netjes, echter voorstoelen hebben scheuren vandaar de stoelhoezen.
-Hemeltje is nieuw.
-Een ruige, rauwe, betrouwbare en vooral eerlijke Wagoneer, in technisch goede en roestvrije staat!
-Geen showroommodel, hier en daar wel een krasje en word bijna dagelijks nog gebruikt. Voordeel ervan is dat je hem zo weer bijwerkt met roller en verf :) .
 

  • 4x4 werkt momenteel niet: aandrijfas naar vooras niet gemonteerd ivm de verhoging + pookje naar tussenbak niet aangesloten. Voor mij nooit een probleem geweest omdat ik er alleen maar op de weg mee rijd. Maar is indien gewenst zo weer aan te sluiten voor de handige sleutelaar. (De tussenbak is dus niet kapot of enig defect)
  • Voorbanden lopen iets aan in de wielkasten bij scherp inveren icm scherp sturen, ze zijn eigenlijk net een maatje te groot. Ik heb er geen problemen mee, het oogt veel te stoer! Draaicirkel is er wel een van een vrachtwagen nu, dus inparkeren is altijd leuk :) 
  • Verbruik is ongeveer 1 op 4, topsnelheid 110-115km p/u, de randstad etc mag je niet in, de Wagoneer is spartaans en hobbelt, bobbelt, piept en kraakt. Op de snelweg is een normaal gesprek alleen mogelijk als je je stem verheft en kleinere mensen cq kinderen hebben een krukje nodig bij instappen.


Forumprijs 8500,- 

groet Guido

IMG_20160415_154221.jpg

DSCN2992.JPG

DSCN2993.JPG

IMG_20150511_184619.jpg

DSCN2972.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...