Spring naar bijdragen

polynorm


keesg
 Share

Recommended Posts

Zo vandaag een tweede project gestart:D. Alsof ik niks te doen had. Heb zojuist mijn polynorm aanhanger gehaald. Het idee hierachter is om hem op te knappen, gaat dan gebruikt worden voor vakanties en weekendjes weg.  Kofferbak van de auto is voor de hond, heb dan alleen nog maar de achterbank voor bagage.

 

Op zich valt het opknappen mee. De bak en frame zijn verder hard, alleen een nieuw kleurtje. Nieuwe achterlichten en een andere trekhaak. een neuswiel ipv het vaste pootje. Wellicht nog twee steunpoten aan de achterzijde voor als ik nog ooit iets wil met een daktent. Verder wil ik het zeil vervangen door een deksel met gasveren. Dit ivm de evnt daktent en een deksel is af te sluiten.

 

 

 

binnen.jpg

geladen.jpg

lossen1.jpg

lossen2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ivm met de aanschaf van een caravan gaat het project Polynorm niet door.

Hoever ben ik gekomen? Wel de normale trekhaak zit erop. Tevens de verlichting en de het neuswiel. Ben der ook al twee keer mee weg geweest moet zeggen heel makkelijk voor de bagage.  Waren al heel ver met het bedenken hoe een daktent erop te maken. Is een leuk project. Probleem, tijd, en we durven de hond niet alleen in een tentje achter te laten als ie een keer niet mee zou kunnen. Daarop doordenkend hebben we een caravan aangeschaft. Reeds in bezit. Nog even getwijfeld de Polynorm te houden maar ik heb al zoveel spullen in de schuur staan. Kortom hij is te koop.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/aanhangers-en-bagagewagens/m1173043097-polynorm-aanhanger.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=6

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...