Spring naar bijdragen

Flush ervaring ZJ 5.9


rado
 Share

Recommended Posts

Gisteren de bak laten flushen door powerflush .nl. Hij schakelt beter, slipt niet meer. Maar nog steeds als ie koud is schakelt die pas laat op naar zn twee. Die kerel van powerflush had het over inleren vd bak. Klinkt mij niet erg waarschijnlijk omdat wanneer die watm is prima doorschakelt. Maar goed. Afgezien van dit ene puntje schakelt die weer als nieuw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de mijne ook doorgespoeld en merkte daarna ook een hele verbetering. Maar ook ik merk dat ie bij koude motor lang in de eerste versnelling blijft hangen. Niet storend, maar viel me wel op. 

Wat je verder omschrijft over het stromen van de olie had ik niet. Je hoefde geen gas te geven, om het vlot te laten stromen. 

Ik vraag me af of dat met het filter te maken kan hebben. Dat vind ik t enige nadeel van het flushen; het feit dat t filter niet wordt vervangen. Ik ga die binnenkort zelf vervangen en dan komt er weer voor een deel nieuwe olie in. Ben benieuwd hoe t dan rijdt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...