Spring naar bijdragen

Niner-meeting!


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Tijdens het sleutelen met mijn 5,9 maatje @Wesza kwamen we op het idee om eens een ZJ 5,9 meeting te organiseren! Normale ZJ's en mensen die erbij willen zijn voor de gezelligheid zijn natuurlijk ook gewoon welkom. Wat vinden jullie hiervan, is hier interesse in?

@Wesza @jofer @Vette73 @DATZZ5.9 @brandend zand @rado @Jurmic @Han

Ik ben vast nog Niner bezitters vergeten te taggen, I'm sorry!

 

12729289_1062419677147962_68527402065284

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een leuk idee en als het een beetje mogelijk is zal ik er zeker bij zijn! Hebben jullie al een datum in gedachte?

Een klein probleem is wel dat onze Niner het in Frankrijk begeven heeft en nog niet terug is in NL. Mijn aanwezigheid hangt dus af van of de auto dan gerepareerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top dat er zoveel interesse voor is! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Dan hebben we nu al 9 geïnteresseerden:

-Wesza
-Jurmic
-Jofer
-Paul Jeep 5,9
-DATZZ5.9
-Brandend zand
-Vette73
-Rado
-Masis

We kunnen inderdaad kijken of we misschien een mooie tourrit kunnen maken. Ik bespreek een aantal mogelijkheden met @Wesza en zal dan met een paar goede voorstellen komen. We moeten natuurlijk ook nog even een datum prikken, maar iig mooi dat de interesse er is!

@jofer Een groepsapp maken is ook een goed idee, misschien is het makkelijker om daarop een datum en locatie te bespreken. Als iedereen die in de groepsapp wilt mij even een PM stuurt met 06, dan maak ik de groep aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...