Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal weer,

Nadat ik de vorige keer weer terug moest komen voor de remmentestbank ben ik eerst huiswaarts gegaan om het zaakje nogmaals na te kijken en na te stellen.

De dag erop terug en weer was het niet goed teveel verschil op de achteras mad.gif

Ik heb daarop besloten dat de APK dit jaar voor mij enkele dagen de pot op mocht van mij, en ja van de rdw mag dat niet maar daar had ik even bout aan.

Afgelopen zaterdag even naar de 4x4 garage geweest om eens te kijken of zij vandaag voor mij een plekkie vrij zouden hebben.

En ja is plaats, dus ik vroeg uit de veren eerst naar de klant toe om een bakkie koffie te doen en te zeggen dat ik even door moest voor de APK keuring (klant is familie dus dan kan je wel wat maken bij ze biggrin.gif )

Na de koffie op weg naar de 4x4 garage voor de volgende bak koffie en de APK.

Koffie op en gaan met die banaan, tenminste dat dacht ik.

We gingen naar een apk station zonder remmentestbank, en wat schept mijn verbazing die garagehouder had een hele wand met Jeep/ Chrysler certificaten ohmy.gifohmy.gif

Na een kort gesprekje vertelde hij mij van och het is altijd wel wat met de remmentestbank en ik ben blij dat ik bij een van de eerste mijn apk papieren haalde dus hoef ik geen remmentestbank te hebben.

Maar ik heb er wat mee afgezien met die Jeeps toen ik nog bij een dealer werkte, maakte je alles in orde ging je de zaak testen nee hoor nog maar een keer proberen en dan ging je weer testen en ja nu is hij goed, dan rij ik nu de auto 10 meter vooruit en daarna weer teruguit om terug te komen op de testbank om de test nog eens te doen en je raad het al WEER fout.

Ik had hierbij al ziets van huh.gifhuh.gif maar ik bleef goede moed houden, en de keuring ging verder en verder de achterremmen en de handrem geen probleem, ze vertragen goed en de werking is ook goed. smile.gif

En ikke maar puffen het lijkt zo wel een bevalling wat een ellende.

controle van de wiellagers voor leverde echter wel een groot probleem op want die werden afgekeurd, en dat terwijl ik bij de vorige keuring te horen had gekregen dat ik het rechtervoorwiellager maar eens een keer moest aantrekken ohmy.gif

da kan toch niet want dan trek ik toch mijn aandrijfas aan of ben ik gek ?????

Nee gek ben ik niet want wat ik d8 klopt, maar de keurmeester van vandaag vond het wel raar dat ze me met dat advies weg hadden gestuurd, zijn mening was nu zeer duidenlijk eerst vervangen en dan ff opnieuw aanbieden.

Dus ik weer met lood in mijn schoenen weg, verd*mme weer een probleem erbij d8 ik nog.

Eenmaal terug in het 4x4 honk was er geen vuiltje aan de lucht ach Ro da vervangen we wel ff.

En ik d8 al van PFFFFFFFF die zooi zit zo vast als een huis.

En vast zat het zeker want voordat alles eens los was heeft dat wel wat zweet gekost van me, maar het resultaat mag er dan ook zijn !!!!!!!!!!!

Ik heb nu ook zo'n certificaat voor aan de muur, oooooh nee het is het apk bewijs wink.gif

P.s. binnen 2 uur aan 2 kanten de lagercassete's vervangen !!!!!!!!!

eind goed al goed en ik en mijn jeepje kunnen wat de apk betreft er weer een jaar tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...