Spring naar bijdragen

Start probleem 2.7 crd


Recommended Posts

Goeden dag,

Mijn 2.7 crd heeft het volgende, s,morgens start hij direct, rij vervolgens x km zet de motor uit na een half uur start hij weer direct maar slaat af na een aantal seconde, na 20+ seconde door starten slaat hij weer aan, als de auto langer dan 4 uur stil gestaan heeft start hij direct en blijft lopen, dus hij weigert bij tussenstops tussen 20 min en een paar uur, wat kan dat zijn,

 

Mvgr,

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zijn nog niet getest, 2 weken geleden wel een brandplaatje laten vervangen, lekkende verstuiver, maar dat start verhaal was er al, heb nu vakantie en maak korte ritjes, daarom valt het nu zo op, normaal ga ik naar het werk en weer naar huis geen last van ook niet als ik ff ga tanken het begint eigenlijk na 20 min stil gestaan te hebben en dan weer willen rijden, rijd en trekt zoals het hoort, geen zwarte rook,  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Update,

Het starten is verslechterd, nu start hij direct, warm of koud, maar stopt na 5 sec dan, 15 sec doorstarten en hij blijft lopen, als hem uit zet en +- 30 min later start gebeurd het zelfde, heb wel gezien dat er belletjes in het aanvoer slangetje uit het filter die naar de lagedrukpomp loopt , heb div rubbertjes vervangen?, als hij 15 min draait zijn de belletje zo goed als weg, maar hij blijft terug lopen, en vervolgens bij volgende start weer van vooraf aan,

Kan ik er een hulppompje tussen zetten, zo ja? wat voor pompje en waar zet ik deze dan?  De crd heeft geen pomp vanuit de tank.

Graag een reactie, of een passende oplossing,                Hoe test ik de verstuivers? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...