Spring naar bijdragen

Liefhebber gezocht voor opknappen van onze Wagoneer SJ 1971


amkoens
 Share

Recommended Posts

Beste leden,

komend najaar willen wij onze Jeep Wagoneer SJ uit 1971 stallen en (laten) opknappen.
Met onze drukke agenda's is dit best een uitdaging...

Is er wellicht een liefhebber die hier zin en tijd voor heeft. Uiteraard tegen betaling en het liefst in de regio Utrecht.

We willen de volgende zaken oppakken:
- roestplekken behandelen, raamrubbers vervangen, al het chroom weer laten blinken, de motorruimte schoonmaken en netjes maken, distributieriem vervangen, wat elektra dingetjes in het interieur maken.

We horen het graag.

mvrgr Alex

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Alex,

Ik weet niet welke motor er in jouw wagoneer ligt, kan een amc 360 zijn of een 6 cilinder, in elk geval hebben de amc motoren een distributie ketting en geen riem.

Die kettingen breken zelden en zijn niet bedoeld te vervangen als periodiek onderhoud, ik weet niet wat je motivatie is de ketting te vervangen.

Als het een 360 blok betreft zou ik heeeel voorzichtig zijn met wie je de ketting laat vervangen, het is op zich niet moeilijk, maar er zijn een paar flinke valkuilen en voor je het weet heb je schade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Plan is ook wel om voor grote motorische zaken naar onze vaste garage te gaan (4x4 Maasbach).

Zover ik weet hebben wij de 360 5.9 V8 motor.
Je hebt mij overigens wel betrapt op een (type)fout... ik bedoelde de v-snaar en niet de distributieriem.

Thanks in ieder geval voor je reactie! (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...