Spring naar bijdragen

motor valt uit


Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb met mijn jeep cherokee 2.8crd uit 2004 een probleem. Na enige tijd rijden stoekt de auto en even daarna valt deze stil.Na een tien tal minuten start deze weer gewoon en kan ik weer verder rijden tot dat het weer gebeurd. Ik heb al de verstuivers vervangen want er waren drie niet goed. Ik dacht dat het hieraan lag dus niet. Het motor management lampje gaat niet branden en er zijn ook geen fout meldingen. Weet iemand wat het wel kan zijn want ik weet het gewoon weg niet meer.

Groetjes Ralf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het brandstoffilter weleens vervangen? En is de computer uitgelezen? Geen check engine lampje of foutmelding wilt niet zeggen dat er ook geen foutcode is.

De 2,5/2,8 CRD's staan bekend om problemen met de brandstof toevoer, in het filter behuizing kan er lekkage optreden waardoor hij uitvalt/lastig start. Probeer ook eens om het tankdopje los te draaien op het moment dat hij niet start. Doet hij het dan wel gewoon, dan kan het aan de ontluchting liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dit ook in het begin leek het er op dat de motor inhield  een week later viel die stil en kon na even wachten weer starten en daarna viel de motor uit en kreeg ik m niet meer aan de gang.

na het vervangen van de krukas sensor heb ik geen problemen meer gehad.  (wel een benzine motor uitvoering)

Wat massis schijft is ook goed mogelijk, probleem met de brandstof toevoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...