Spring naar bijdragen

BF Goodrich MT KM2 33*10.5*15


Recommended Posts

Ik preek natuurlijk voor eigen parochie. Maar aangezien een 12.5 rond de 180 euro kost, is een prijs van 150 voor een smallere band niet extreem laag. Als er 15 euro had gestaan, dan was het logisch geweest dat er iets niet klopte.

Ooit had Slagharen een actie voor 2.50 ipv 25 euro. Die hebben wel gewoon de kaarten daarvoor verkocht.

Als ik morgen in de garage en auto koop en zie hem overmorgen ergens anders goedkoper, kan ik ook niet onder het contract uit.

Dus ze moeten gewoon leveren en daarna stil in een hoekje gaan uithuilen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij mogen ze de koop ontbinden als de koper een redelijk vermoeden kan hebben dat de prijs niet redelijk is en daarmee niet kan kloppen. Volgens mij was er ooit een postorderbedrijf dat een tv voor €1.99 op de site had gezet. In die zaak heeft een rechter een uitspraak gedaan. 

 

Of de prijs in dit geval net zo overduidelijk onredelijk laag is, kun je over discussiëren maar ik denk dat je met een prijs van 60% ten opzichte van een te verwachten prijs niet heel sterk staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt eraan hoeveel tijd en moeite je er in wil steken, en of je er ooit nog wil bestellen. Als dat laatste niet t geval is kun je eens beginnen met:

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-verkoper-weigert-levering-voor-afgesproken-prijs

 

Met dit soort dingen ga ik er altijd in met de houding van "lukt het wel dan is het meegenomen en anders pech"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-7-2016 om 9:14 PM zei John Renne:

 Of de prijs in dit geval net zo overduidelijk onredelijk laag is, kun je over discussiëren maar ik denk dat je met een prijs van 60% ten opzichte van een te verwachten prijs niet heel sterk staat. 

Op zich heb je een punt. Maar als ik zoek op deze bandenmaat, krijg ik 3 mogelijkheden die tussen de 150 en 175 euro variëren. Dan valt het verschil wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minutes ago, hermancj5 said:

Op zich heb je een punt. Maar als ik zoek op deze bandenmaat, krijg ik 3 mogelijkheden die tussen de 150 en 175 euro variëren. Dan valt het verschil wel mee.

Dan zou je nog zeker een zaak kunnen hebben. Dan is het meer de vraag hoeveel tijd en moeite je er in wilt steken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...