Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hallo jeepees,

Ik rijd al 15 jaar jeep grand cherokee ( 2 ) 4.0 nu heb ik een 5.9 gekocht begin juni 2016. Bevalt uitstekend fantastisch rijden en geluid. Ik zeg doe eens gek met zestig. Al meerdere problemen gehad verdroogde poelie ( kuntstof ) en krukas poelie vervangen. Eind dit jaar geventileerde sport schijven met brembo remmen. TPS schoongemaakt loopt als een zonnetje. Ga naar Frankrijk met de jeep en ga ervan uit dat alles goed gaat.

probleem achterklep geeft aan liftgate open kaar is gesloten/ heeft met dichtdoen een struik tussen gezeten geluid irriteert van de computer. Wat kan ik eraan doen.

groet, Paul

image.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een Niner rijder! Welkom B)

Achterklep is niet zo lastig, bekleding eraf schroeven, vervolgens het slot eraf schroeven. Daarop zit een sensortje geschroefd, die kun je vervangen of even nakijken. Ze zeggen dat je het slot in zijn geheel moet vervangen maar dat is onzin, sensortje kun je afzonderlijk vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Paul jeep 5.9:

Bedankt Masis voor je reactie bedoel je sensor bij de handgreep klep binnenkant?

Groet, Paul

Heb ik ook gehad maar heb de stekker bij de glazen ruit los gehaald, geeft nu geen alarm meer als hij open staat maar is voor mij niet belangrijk

 

bewerkt door Aad.R
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...