Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Tijdens mijn vorige rit naar the UK, had ik de H7 koplampen van de WJ afgeplakt met de ANWB type sticker.  Op de WJ was daar de juiste plaats voor afgetekend op het koplampglas.

bij de 2010 WK/WH echter, is dit gewoon een Xenon lamp met effen glas (euh plastic) en ik weet aan geen kanten waar ik die sticker moet kleven.

Heeft er al iemand dit gedaan, of iemand een voorbeeld hoe het moet ?

greetz

Frans

bewerkt door fransdemers
dementie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik heb een GC WJ van 2000 met een rechts stuur. Deze wordt gebruikt in ZA tijdens de vakanties. Ik heb ooit een koplamp vervangen omdat deze 'gestraald' was en niet meer bruikbaar. Ik heb toen bij de dealer na laten vragen, tot bij de importeur, of een Europese koplamp wel kan in een land waar links gereden wordt. De conclusie was dat onze Afrikaanse GC 'gewoon' Europese koplampen had (helder 'glas') en dus gemonteerd kon worden. Ik heb dit gedaan en de lamp af laten stellen in ZA en het is geen probleem gebleken : geen seintjes dat de (rechter = de 'buitenste') koplamp verkeerd stond of verblindde. Dus ik neem aan dat het voor jouw koplamp ook geen probleem zal opleveren als deze aan de rechterzijde, wat lager en meer naar binnen, afgesteld wordt. Zonder stickers op het glas oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...