Spring naar bijdragen

Even voorstellen, Rolf met Wagoneer!


Zefanja Hofman
 Share

Recommended Posts

Hallo,

ik ben Rolf en nieuw op het Jeep Forum. Jaren lang ben ik actief geweest op een ander forum maar na al die jaren een foutieve keuze te hebben gemaakt nu eindelijk beland op het juiste forum.. Ik heb namelijk jaren lang oldtimer Land Rovers gereden.. :whistle: Sorry daarvoor..

Na een aantal jaren genoten te hebben van Land Rovers waaronder ook een v8 heb ik de Laro's verkocht om uiteindelijk toch mijn droom auto te kopen. Na een korte zoektocht heb ik eind vorig jaar mijn droom Jeep gekocht. Een nagenoeg volledig originele 72er Jeep "Willy's" Wagoneer amc 360 v8 met quadra trac. De Jeep is in 2006 naar Nederland gekomen van het zonnige Californië. De Jeep is op enkele plekjes na kei en keihard. De koffer is verrot maar daar heb ik inmiddels een andere voor, deze is inmiddels gestraald gerepareerd en staat alweer netjes in een 2 epoxy primer en gaat eerdaags naar de spuiter. De Amc 360 is door pro's volledig gereviseerd en loopt als een kogel! Ik heb de Jeep zelf recent voorzien van een dubbel uitlaat systeem, met een setje dikke dempers voor een dikkere sound en een mooie uitstraling. 

Ik heb de Jeep voor een redelijk mooie prijs (gezien de huidige markt) kunnen overnemen, maar daarbij wist ik wel dat de Jeep kwam met een probleem ergens in de aandrijflijn. Dit uitzoeken  en oplossen staat dus nog op de "to do list". Dit is ook een van de redenen  dat ik me hier voorstel, zodat misschien wat experts mij hier bij kunnen helpen. Maar dit komt later wel.

Zo, dat was hem voor nu, ik ga nog even aan de Jeep klussen!

 

Groeten, Rolf.

 

IMG-20151221-WA0000.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom :o) Het voordeel van Land-Rovers rijden is dat je gewend bent geraakt aan het sleutelen  :o)... oude Land-Rover' s hebben evenzeer hun charme...mijn broer en vader rijden er ook mee,dus ken de mekaniek en heuvels... evengoed als deze van de Jeep-modellen. :o)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...