Spring naar bijdragen

Lege accu?


Humpiedumpie
 Share

Recommended Posts

Ik heb een technisch vraagje; 

Ik rij Jeep Renegade 2015 Mijn accu loopt leeg en soms krijg ik hem niet gestart. 

Ik heb de auto nieuw gekocht bij een dealer, 

Daar zeggen ze dat de accu leeg loopt omdat de data van de computer niet geopdatet zijn.

Volgens mij is dat kolder, maar wat denken anderen hier van?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afwisselend,vorige zaterdag reed mijn vrouw naar het zwembad. de auto starte gewoon toen ze weg reed, ca 15 km gereden en geparkeerd. 2 uur later wilde ze starten en was de accu leeg. Gestart met kabels, en naar huis. hier heb ik er een lader opgezet en die weest dat bijna geen spanning was na 8 uur laden was de accu weer vol.

Maandag naar de garage waar ze de auto getest hebben en daar zeiden ze dat ik te laat was met het opdaten van de computer en dat daardoor de accu leeg liep.

Volgens mij is dat "humbug"

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar niet zo 'humbug' als je denkt...

De Renegade heeft blijkbaar problemen met de batterij. 

Als je even googled op 'jeep renegade battery problems' je een meuk klachten krijgt te zien, dat blijkbaar niet enkel bij jou voorkomt...  Blijkbaar is de renegade geboren met een batterij bug....

Maar in principe heb je toch nog garantie, gezien je hem in 2015 gekocht hebt ?

Vele bronnen beweren dat het updaten van de BCM (Body control module) dit zou verhelpen.

zou toch proberen de garantie in te roepen.... en toch die update doen.

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy cow !  wat hebben we hier....

Nogal een drastische beslissing ...

Nu ja, een auto waarop je kunt vertrouwen, de dag van vandaag hebben ze allemaal wel iets hoor.  Electronica blijft de achillespees van vele merken.

Tip: vooraleer je een ander merk overweegt, ga eens goed op het Net googlen, en lees wat her en der op de verschillende forums, je kunt daar heel veel bijleren.

Dan sta je ook sterk wanneer de de showroom binnenstapt, kun je zo de verkoper onder tafel babbelen als je je huiswerk gemaakt hebt...

Hou ons op de hoogte !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm ik kan wel de beslissing genomen hebben om hem te verkopen maar dat wil niet zeggen datie al verkocht is......

Ik rijd er nog mee, maar ik heb jaren auto's gehad waar ik met een hand aan het stuur reed en de ander in de gereedschaps kist.

nou heb ik dan eindelijk een nieuwe auto en dan heb ik nog problemen. weer accu's laden stroompje meten.... nee dat hoeft niet meer voor mij.

Wat kost eigenlijk een Rennegade i Nederland? Hier betaalde ik ca 47000 €

Hier in Noorwegen zijn de elektrische auto's helemaal in. Diesel is uit dus het wordt heel moeilijk om de Renegade te verkopen

bewerkt door Humpiedumpie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...