Spring naar bijdragen

Wie ben ik, waar woon ik, wat doe ik hier?


Humpiedumpie
 Share

Recommended Posts

Mijn naam is Niels de Ruijter
En zo heet ik al 60 jaren

Ik woon in Noorwegen
Al 34 jaar woon ik in het prachtige Noorwegen, met vrouw en twee kinderen (die al lang het huis uit zijn) (de kinderen dus).

Ik rij Jeep.
Een Renegade van februarie 2015 2liter diezel.

Waarom ben ik niet mee in het Noorse forum? Omdat ik mij daar niet thuis voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Renegade die ik heb, is misschien niet de beste in het zware terrein (met name omdat er geen low gear is) maar daar is deze auto ook niet voor gekocht.

Wij hebben een auto nodig met vierwiel aandrijving. Veel sneeuw, slechte weg (gaten, stenen, modder), stijle weg, (zowel naar boven als naar beneden) Daar komt de Renegade goed van pas. Ik rijd ook een Dodge Dakota met 4x4 + low gear, maar die is niet beter als de Renegade wat betreft klimmen enzo. (met name in de sneeuw)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Beetje traag... maar, Welkom hier Niels !!

Forum wordt inderdaad steeds internationaler, leuk.

Denk dat de Renegade in het rotsige Noorwegen beter uit de 'voeten' kan, dan in de Nederlandse bagger....
Noorwegen staat bij trouwens hoog op mijn lijst om een keer te bezoeken tijdens een Jeep vakantie. Gave locatie hoor.
Plus goed om te zien dat ook Jeepers, met het jongste model Jeep, de weg naar dit forum weet te vinden. 

Groet Roo  B) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei John Renne:

Zeg zeg zeg, die renegade voelt zich gewoon zo thuis in de modder dat ie er liefst in blijft staan :whistle:

LOL !! Heeft de mijne ook soms last van... maar dat zal vast aan de bestuurder liggen. Geef mij maar rotsen... zijn er enkel zo weinig in NL...  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...