Spring naar bijdragen

Koppeling JKU


mojito
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen,

wij hebben koppeling problemen (handgeschakelde JKU 2014), nu is het zo dat de wrangler moeilijk schakelt als hij koud staat... na een stukje rijden schakelt hij wat vlotter.... als ik doortrek slipt de koppeling NIET... het gevoel is zo dat hij pressies niet volledig ontkoppeld....

mijn vermoede:

de olie in de boite of één van de kopplingpompjes...

jullie vermoede....... 

merci voor de Info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Hey roo, ik ben ook een tijdje niet meer op het forum geweest... wat er mis is met de koppeling ??? probleem is gedaan, nu een paar keer het TC lampje gehad... en naar een dealer gaan.... Jeep is uit garantie en euuuhhh zoals je weet ni echt fan meer van een dealer... trouwens al de rest is nog steeds niet opgelost.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is gedaan, betekend dit opgelost? In BE gebruiken jullie toch net andere woorden dan in NL.... sorry.
Kom zelf uit de Randstad... van NL.

Zou eens een andere dealer proberen, in NL ben je ook gewoon welkom.
Zelfs toen je nog garantie had, maar dit had ik al eerder aan je aangegeven.
Balen dat de rest ook nog steeds niet is opgelost..... ook hiervoor kan je ook in NL terecht.
Het probleem v/h warmlopen van jou JKU 2014 ect. staat ook hier gewoon in de lijst van probleem meldingen (officiële naam ben ik ff kwijt)
Heb je problemen deels besproken met een Nederlandse Jeep dealer... 

Succes en groet Roo, de JKU begint helaas steeds meer op een maandagochtend bouwsel te lijken.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...