Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler 4.0 I 2006 - 12.500 eur


martinm
 Share

Recommended Posts

Schitterende Jeep Wrangler,

4.0i liter motor de echte, uitvoering Renegade
met slechts 28589 op de teller,
1e eigenaar. Zien is kopen
Apk tot 23-6-2016
nieuwe APK ook mogelijk.

onderhoudhisorie aanwezig, met alle beurtboekjes.

12.500 Euro

Tel. 0629521833

IMG-20160609-WA0007.jpg

IMG-20160609-WA0014.jpg

IMG-20160609-WA0012.jpg

bewerkt door martinm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Masis, dat is geen probleem, op ebay engeland staat de Jeep voor een paar mille minder aangeboden! Dus je weet waar je moet zijn......

Ben wel benieuwd hoeveel beurten de auto in 25.000 mijl heeft gehad..... maar ik neem aan dat de ongetwijfeld Limburgse autohandelaar daar ook een prachtig verhaal van maakt...... zo iets als..... oude man..... alleen op zondag naar de kerk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze bestaan wel :o) mijn ma hare nonkel had een 1ste generatie Golf Syncro... toen hij stierf had hij maar 19000km op de teller staan en elk jaar voor hij naar de keuring ging, kreeg die een volledig grote beurt...hij was zelfs nog all-risk verzekerd! Mijn ma heeft de wagen verkocht en eerst de kleppendekselrubber en alle darmen laten vernieuwen...de nieuwe eigenaar heeft hem vrijdagavond komen halen rond 18uur en zaterdagmorgen tegen 5uur had hij hem helemaal plat gereden tegen de kerkhofmuur van Tongeren...die gast had niets aan zich...behalve een dubbele kater ...  :o).   s'maandags stond hij in de gazet...herkende de wagen aan de sticker op de achterruit...

bewerkt door throttle happy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei throttle happy:

Ze bestaan wel :o) mijn ma hare nonkel had een 1ste generatie Golf Syncro... toen hij stierf had hij maar 19000km op de teller staan en elk jaar voor hij naar de keuring ging, kreeg die een volledig grote beurt...hij was zelfs nog all-risk verzekerd! Mijn ma heeft de wagen verkocht en eerst de kleppendekselrubber en alle darmen laten vernieuwen...de nieuwe eigenaar heeft hem vrijdagavond komen halen rond 18uur en zaterdagmorgen tegen 5uur had hij hem helemaal plat gereden tegen de kerkhofmuur van Tongeren...die gast had niets aan zich...behalve een dubbele kater ...  :o).   s'maandags stond hij in de gazet...herkende de wagen aan de sticker op de achterruit...


Zonde zeg. Maar wat zijn 'darmen'? Of bedoel je draagarmen?:lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...