Spring naar bijdragen

ervaring met flowmaster yj1993 4.0?


Pedrie
 Share

Recommended Posts

Heb door de jaren al van alles geprobeerd , zonder cat , met cat en cherrybomb, ipv cat de cherrybomb, universele sport uitlaat etc.

 

Het is het allemaal net niet , nu zit er een Borla demper onder ipv de standaard demper , en dat is precies goed , mooi donker en toch niet overheersend !

 

Oftewel een flowmaster ken ik niet , maar het zou de eerste na de Borla wezen die een goed geluid geeft...:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook een Flowmaster 44 onder mijn Wrangler 4.0L bouwjaar 1992.

Tevens cat verwijdert en vervangen door een z.g. testpipe ( besteld in USA ) , testpipe is niets meer als een buis met 2 flensen.

Resultaat : geweldig geluid !!

Bij mijn 4.0L TJ uit 2001 heb ik het zelfde geprobeerd , maar het geweldige geluid van mijn YJ heb ik niet terug gekregen.

Wel een Borla demper ipv een Flowmaster geplaatst .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep ik heb een flowmaster 44 onder mijn 5.9.

Mooi v8 geluid en niet overheersend, als de motor stationair draait hoor je weinig verschil met de originele uitlaat maar als je gas gaat geven hoor je mooie v8 brom maar niet te hard, je kan gewoon snachts door een woonwijk rijden zonder dat de ramen in de kozijnen staan te klapperen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...