Spring naar bijdragen

Cherokee boor of na 97


Recommended Posts

Bedankt, ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Super mooi en zeer strak. En ik denk niet dat Cas er op uit is om mensen een oor aanbrengen naaien. Ons gevoel bij hem en zijn bedrijf zijn écht heel goed. 

Nog 1 weekje wachten, maar na 20 jaar is dat een lachertje 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Het is inderdaad een geweldig ding. Ben nog nooit zo blij geweest met een auto, terwijl ik hiervoor 18 jaar lang nieuwe autos heb gereden.

Rijdt super, al hebben we wel met pech gestaan in Frankrijk. dat was een tegenvaller van 3 dagen.

Is het mogelijk om met de auto door een wasstraat te gaan?

Net werd ik geweigerd bij de wasstraat ivm de dakdragers.

image1 2.JPGIMG_5593.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,n foto heb ik ook van drie jaar geleden. Jeep wilde niet meer starten na het tanken. Op de verzamelplaats in Frankrijk sloeg hij weer aan na een dag rust alleen bleef het motormanagement lampje branden. Er was geen jeep dealer die de xj wilde uitlezen. Vervangende bmw had geen juiste aansluitdoos elektra trekhaak. De volgende dag gewoon naar huis gereden en verder nooit problemen gehad. Wat baalde ik toen. Wat had je voor probleem? 

 

Sommige wasstraten weigererden mij ook. Maar in de Waarderpolder in Haarlem kan ik altijd terecht. Maar meestal was ik met de hand. De XJ wordt vertroeteld.

 

Wat een geweldige caravan. Durf ik mijn Hobby niet naast te zetten. Kon je ook lekker de Pont Normandië opblazen? Heerlijk dat geluid wanneer de automaat terugschakelde en de XJ als een beest tekeergaat.

 

Vr Gr Ruud

bewerkt door Ruud Molenaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hij blaast behoorlijk en vooral in de bergen, mooi geluid en dan moet je vooral niet naar de benzinemeter kijken.

De Radiator was dus stuk daar. Vandaag bij thuiskomst zijn er nog 2 lekkages bij gekomen en een bonk in mijn linkervoorwiel.

De chromen grill is aangetast door de koelvloeistof dus dat krijg ik ook niet meer goed.

Lekker begin in 4 weken tijd.

 

Ik zal ook wel met de hand gaan wassen denk ik, maar normaal ga ik elke week door de wasstraat, daar zal dus niet gaan lukken.

Volgens mij blijft de dakdrager toch echt wel zitten?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...