Spring naar bijdragen

Lekkage passagierzijde


onky
 Share

Recommended Posts

Hi,

Helaas stond er van de week water in mijn jeep aan de passagierszijde. Na wat speurwerk heb ik kunnen achterhalen waar het de cabine inloopt, namelijk bij het rubber waar de aanjager de cabine verlaat. De grote vraag is waardoor dit gebeurd. Iemand een idee waar het water vandaan kan komen of waar ik het best kan beginnen met zoeken? Het water ruikt niet, maar is wel enigszins donker van kleur.

 

IMG_1124.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkage via de ventilatie motor lijkt mij onwaarschijnlijk. Deze plaats in de motorruimte is vrij droog. 

Gezien dat water altijd naar beneden loopt.....Aan de bovenzijde bij de paravan kan er -via de aanzuig opening van de kachel- regen water in de kachel komen. De kachel heeft een (condens) water afvoer, misschien zit deze verstopt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gelijk maar onder de motorkap gedoken en het rubber om de ventilatie motor was deels naar binnen "geslagen" en omsloot niet meer de volledige rand van de firewall. Voor de zekerheid het een en ander dicht gekit, nu drogen en opnieuw testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...