Spring naar bijdragen

Adapterplaat 1,5 DIN naar 1 DIN


Recommended Posts

Aangezien mijn CD wisselaar het begeven heeft wil ik graag de originele radio vervangen door een modernere versie met USB.

Echter is de huidige originele radio/cassette/wisselaar 1.5DIN, weet iemand waar ik een adapterplaat kan kopen zodat ik hier een 1 DIN radio in kan zetten?   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heb je nodig om een 1 din radio in het dashboard kwijt te kunnen: http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cherokee-stereo-radio-Facia-Fascia-adapter-panel-plate-trim-CD-surround-/180688425433?hash=item2a11de91d9

En dit heb je nodig om  de bedrading fatsoenlijk zonder knippen en solderen in de kabelboom aan te kunnen sluiten: http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cherokee-CD-radio-stereo-wiring-harness-adapter-lead-loom-ISO-converter-/180723884495?hash=item2a13fba1cf:g:lm8AAOSwl9BWIQ-I

Beide komen van dezelfde verkoper, dus verzendkosten combineren moet lukken.

 

:thumbsup:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei jofer:

Ik heb zitten denken om er een 2din radio in te bouwen maar ik vind het zo zonde om te gaan zagen in m'n dashboard.


Ik ook Johan, zou heel graag een strak 2din systeem willen met alles erop en eraan... Dashboard aanpassen is niet zo'n probleem, maar het is lastig om het netjes te doen in de ZJ, omdat we met het afdakje zitten. Andere optie is om de ventilatieroosters in het midden weg te halen, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten. Door het afdakje kunnen we niet eens een normaal klapscherm netjes kwijt.

Ik heb al wel een 2din frame gekocht, maar het to-do lijstje voor de niner is nog veel te lang met belangrijkere dingen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2Din  had ik eerst ook aan gedacht, dit schijnt voor de XJ niet zo ingewikkeld te zijn. Echter heb ik niet zo veel met elektronica en gadgets, tevens wil ik kijken of ik in de toekomst die extra "Din" ruimte kan gebruiken voor inbouw van een 27MC of een rij carling schakelaars t.b.v. toekomstige lockers, compressor, elektrische fan en lichten:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...