Spring naar bijdragen

Te Koop Grand Cherokee 5.2 i.z.g.s.!


Richard V8
 Share

Recommended Posts

Geachte mede Jeepers,

 

Hierbij zet ik met pijn in mijn hart mijn mooie en goed onderhouden Grand Cherokee te koop.

Zie mijn berichten hier op het forum.

De Jeep staat meer stil als dat ik er mee rij,en voor mijn werk heb ik een Ford Focus,daar het anders echt te duur word.

Heeft het laatste jaar alleen al tegen de 3500 euro onderhoud gehad bij Maasbach 4x4 te Amersfoort.

Daarvoor is er door de vorige eigenaar ook in 2 jaar voor 3000 euro uit gegeven.

Dus de Jeep is perfect onderhouden.

Tevens staat er een nieuwe accu hier,ook een top accu,die er nog in moet.(deze was ook niet goedkoop,die wil ik er nog in zetten voor verkoop).

Boekje's zijn ook allemaal aanwezig.

Alle facturen zijn aanwezig!

Km stand is 345.000,maar de motor loopt echt top.

Zit een apk op tot 13-02-2017.

Banden zijn in nieuw staat,zit net 1800 km op,ect,ect.

Bij de apk is er ook weer het een en ander gebeurd aan onderhoud.

Groet,Richard.

 

Mag weg voor 2500 euro.

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 1.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 2.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 3.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 4.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 5.jpg

Jeep Grand Cherokee 5.2 TS-DJ-39.jpg 6jpg.jpg

bewerkt door Richard V8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer man! :(

Heb je toevallig foto's van de sideskirts, hoe deze onder de wagen gemonteerd zijn? Ik heb namelijk ongeveer dezelfde maar de bevestigingspunten kwamen niet helemaal netjes uit.

Succes met de verkoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, de jeeper said:

IS DIT EEN BENZINE OF DIESEL UIT VOERING.

Een 5.2 V8 diesel?

 

 

Jeep Grand Cherokee

Bouwjaar
1998
Nieuwprijs
€ 58.580
BPM
€ 14.459
Kleur
blauw
Brandstof
benzine
Versnellingen
automatisch
 

Kentekenrapport: basis

  • kentekengegevens
  • specificaties
  • uitrusting

Kentekenrapport + onderhoud

  • kentekengegevens
  • eigenaarhistorie
  • specificaties
  • uitrusting
  • foto's
  • autotest
  • alternatieven
  • waardebepaling
  • onderhoudsintervallen
  • onderhoudskosten

Kentekenrapport: basis+

  • kentekengegevens
  • eigenaarhistorie
  • specificaties
  • uitrusting
  • foto's
  • autotest
 
Gratis
Bekijk voorbeeld  
 
€ 2,99
Betalen met iDeal
Bekijk voorbeeld  
€ 1,39
Betalen met iDeal
Bekijk voorbeeld  
 
 
Betalen met iDeal
Het gratis programma Acrobat Reader is benodigd om het gedownloade bestand te openen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Masis said:

Jammer man! :(

Heb je toevallig foto's van de sideskirts, hoe deze onder de wagen gemonteerd zijn? Ik heb namelijk ongeveer dezelfde maar de bevestigingspunten kwamen niet helemaal netjes uit.

Succes met de verkoop

Hallo Masis,

 

Ja zeker jammer,maar zo kost de Jeep alleen maar geld.

 

Heb geen foto,maar weet dat ze gebout zitten.

 

Groet,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de Jeep hier te koop staan,daar ik de Jeep liever naar een liefhebber zie gaan,over de prijs valt nog wel te praten.Heb op marktplaats niet al te goede ervaringen met verkoop,van zowel auto's als motorfietsen,komen meestal scheur neuzen en test piloten aan de deur,heb dit genoeg mee gemaakt,daarom verkoop ik de Jeep liever hier!

Groet,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jeep mag voor 1750 euro weg!

Moet volgende maand weer een parkeer vergunning halen,en heb daar geen zin meer in,daar dit ook weer rond de 150 euro gaat kosten.

1750 euro is echt een koopje,weet dat ik al het onderhoud er nooit meer uit haal,maar dat is niet anders.

 

Groet,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je hem niet elders parkeren (gratis), zodat je iets meer tijd hebt voor verkoop? Je schiet er zo erg bij in! Ik ken het gevoel hoor dat je er nu snel van af wilt omdat je de beslissing gemaakt hebt....Voor dit bedrag moet je hem toch zo kwijt zijn. Marktplaats misschien toch een optie? Ik hoop voor je dat er iemand van hier interesse heeft, waar je voorkeur naar uit gaat. Succes met verkoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, Paul xj said:

Kan je hem niet elders parkeren (gratis), zodat je iets meer tijd hebt voor verkoop? Je schiet er zo erg bij in! Ik ken het gevoel hoor dat je er nu snel van af wilt omdat je de beslissing gemaakt hebt....Voor dit bedrag moet je hem toch zo kwijt zijn. Marktplaats misschien toch een optie? Ik hoop voor je dat er iemand van hier interesse heeft, waar je voorkeur naar uit gaat. Succes met verkoop!

Hallo Paul,

 

Idd,gratis parkeren zou mooi zijn,heb in de regio al bij verschillende mensen gevraagd(bij boeren,grote bedrijven,ect,ect)kan daar uiteraard wel stallen,maar vanaf 200 euro p/m,ja dan kan ik de Jeep net zo goed hier voor de deur laten staan.

 

Hoop ook dat een liefhebber de Jeep koopt(het liefst iemand van dit forum!.)

 

Groet,Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Richard,

 

Als ik niet net midden in een verhuizing zou zitten zou ik zomaar interesse hebben, maar daar heb jij niets aan......

We gaan tijdelijk in Hilversum huren, daar zit ik ook met een parkeervergunning.........

Wel heb ik een adres in Nederhorst den Berg waar hem zou kunnen stallen voor €58 per meter per jaar + €15 verzekering. Ik heb daar 2 van mijn auto's ondergebracht nu ik zelf even geen ruimte meer heb.

Mocht je interesse hebben, dan laat ik je dat weten per PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • EJG locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...