Spring naar bijdragen

zuiger remklauw vast


keesg
 Share

Recommended Posts

Vandaag op weg naar huis begon mijn auto tijdens remmen naar links te trekken. Na enige tijd begon ik de remmen te ruiken. De rechter klauw bleef hangen.

Thuis aangekomen het spul gedemonteerd. Krijg de zuiger met geen mogelijkheid terug ingedrukt. Ga nu de rechter klauw vervangen is het wellicht raadzaam de andere kant ook maar te vervangen? Verder ook maar nieuwe blokken en schijven weet niet wat de voorgeschreven dikte is maar de schijven zien er niet meer zo goed uit. Bij 1 van de blokken zit ook een scheur in de voering. Ga nu de hele handel maar aanpakken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het meteen meenemen, weer stil staan met een vastgelopen rem is erg vervelend. Vaak heb je mooie deals voor een setje, zowel de linker als de rechter klauw. Ook kun je voor goedkoop een revisie setje kopen, het reviseren van zo'n klauw stelt niet zoveel voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd Boris levert voor weinig nieuwe klauwen, ze zitten der inmiddels op samen met nieuwe schijven en nieuwe blokken. Op de nieuwe schijven was te lezen dat de minimale dikte 22.7 moet zijn. De oude zaten daar al onder. Dus dat was ook geen luxe. De blokjes waren ook niet best meer dus blij dat alles vernieuwd is. Morgen links voor nog ontluchten mijn assistent(i)e was net een beetje te vroeg weg. Blij dat Boris op zijn  vrije dag toch effe naar de zaak wilde komen :-)  Kan nu in ieder geval naar beek as zondag.

(ook een nieuw richtingaanwijzerhandeltje op de kop getikt kan ik op een regenachtige zondagmiddag nog wat prullen)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...