Spring naar bijdragen

Startersdag Beekse Bergen 24 April 2016


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging

Startersdag Beekse Bergen

 

 

BeekseBergenOp zondag 24 april a.s. zal de Startersdag van 2016 worden georganiseerd op het Outdoorterrein Event Center Beekse Bergen (Hilvarenbeek). Op dit terrein zijn we al een aantal keren geweest om daar onze jaarlijkse Startersdag te organiseren. Dit terrein is daar dan ook uitermate geschikt voor. Alle facetten zijn aanwezig: zand, bos, water, modder en heuvels. Onder begeleiding van onze Jeep Club Marshals nemen we de deelnemers mee het terrein in en leren we ze de kneepjes van het 4x4 rijden. Ook voor de al meer ervaren Jeep rijders valt er veel te leren.

BeekseBergenPlatteGr

 

BeekseBergen2aWat gaan we doen?
U wordt ontvangen in The Lodge op het Outdoor Event Center met koffie of thee. Daar zal ook de briefing voor die dag plaats vinden. De dag zal bestaan uit een stukje instructie, een korte bolletje pijltje route en natuurlijk de nodige proeven, uitgezet op het terrein van het Event Center Beekse Bergen. Deze proeven zullen onder begeleiding van onze Marshals verreden worden, waarbij de bewuste marshal ook gelijk de beginselen van het terreinrijden uit zal leggen.

 

 

BeekseBergen3a 

We splitsen de deelnemers op. ’s Morgens gaat de ene helft de tour rijden in de omgeving van Hilvarenbeek. Uiteraard met veel onverharde paden er in. De andere helft gaat met de Marshals het terrein in. Afhankelijk van de ervaringen van de deelnemers worden ze ingedeeld in groepen. De ene groep gaat de eenvoudige - blauwe – proeven, goed mogelijk met standaard Jeeps, rijden en de anderen de iets meer uitdagende - rode - proeven. Ook organiseren we groene proeven voor de 2-wiel aangedreven Jeeps.

 

 

 

 

Na de lunch wisselen de deelnemers van tour naar terrein en andersom.

Tussen de middag kan er op eigen kosten worden geluncht in The Lodge. Een lunch is dus niet inbegrepen in de inschrijfprijs.

In The Lodge is deze dag ook onze Jeep Shop aanwezig met o.a. onze speciale Jeep kleding (contante betaling).
 

Survived2016Programma:

  • 09.30 uur start inschrijving
  • 10.00 uur briefing
  • 10.00/12.30 uur: Tour / Academy
  • 12.30/13.30 uur: lunch
  • 13.30/16.30 uur: Tour / Academy
  • 17.00 sluiting off-road terrein

 

BeekseBergen3a1Kostenopgave:
Inschrijfgeld per Jeep bedraagt € 20,00, hiernaast geld een toeslag van €20,- voor niet leden.

Het inschrijfgeld zal worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie (pinnen niet mogelijk).

Inschrijven
Opgave deelname:
Inschrijven kan middels het Inschrijfformulier.

Voorinschrijven is mogelijk tot uiterlijk 20 april.

 

Beschrijving van de route:
De locatie voor deze Startersdag is:
Outdoorterrein Event Center Beekse Bergen

Beekse Bergen 1
5081 NJ Hilvarenbeek

Coördinaten: 51.528649, 5.124744

Kijk hier voor een routebeschrijving en de precieze locatie. GoogleMaps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dit graag eens proberen maar heb nog nooit off road gereden. 

1° Is dit te doen als complete leek in het off road rijden ?

2° Ik heb mij JK intussen op wegbanden gezet (ik vond hem zo slecht rijden op M+S banden) -> lukt het dan ook nog ?

3° Een vriend zou dit ook wel willen proberen - is hij welkom (met zijn Defender) ?

 

Gr. Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vsk996:

Ik wil dit graag eens proberen maar heb nog nooit off road gereden. 

1° Is dit te doen als complete leek in het off road rijden ?

2° Ik heb mij JK intussen op wegbanden gezet (ik vond hem zo slecht rijden op M+S banden) -> lukt het dan ook nog ?

3° Een vriend zou dit ook wel willen proberen - is hij welkom (met zijn Defender) ?

 

Gr. Piet

Hallo Piet,

Dog Jeeper heeft eigenlijk alles al juist beantwoord Thanks.

1. Inderdaad daar is de startersdag voor je krijgt begeleiding door onze opgeleide Marshals.

Je rijdt niet alleen maar in kleine groepjes altijd gezellig .

2. Met wegbanden kom je ook een eind zeker in het zand.

3. inderdaad een Defender is niet welkom maar hij kan toch met je meerijden .

Dus Piet de ideale kans om terrein ervaring op te doen.

 

Groet Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei John Renne:

Heb ik m'n lidmaatschapsnummer nodig om in te schrijven? Ik ben afgelopen zondag na de rit meteen lid geworden. Na het asfalt wil ik wel eens zien wat een redegade (wel 4wd, geen trailhawk) doet in het zand 

Nee hoor, als je bij inschrijving vermeld dat je zondag lid bent geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei John Renne:

Meteen aangemeld!

Je krijgt binnenkort een bevestiging met je lidmaatschapsnummer erbij en daarna je ledenkaart. (gegevens zijn nog niet verwerkt zag ik net)
Ik heb je voor de start v/d Urban Tour gesproken. Komt goed, je hoeft de toeslag dan ook niet te betalen.
Je (jullie) aanmeldformulier zag ik wel al voorbij komen.

Mochten er nog vragen zijn horen wij dit natuurlijk graag.

Groet Roo  B) 
(Roo@jeepclub.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
58 minuten geleden zei TriTim:

wil ook meedoen. Ben al online lid geworden, maar kan ik mij al aanmelden of moet ik wachten tot dat ik mijn lidmaatschapsnummer krijg ?

Ik heb een Jeep Wrangler TJ uit 2006

gr,

Pieter

Gewoon aanmelden en dit vermelden bij bijzonderheden op het inschrijfformulier.

Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Ab:

Gewoon aanmelden en dit vermelden bij bijzonderheden op het inschrijfformulier.

Veel plezier!

Net wat Ab al schrijft: "Gewoon aanmelden".
Gebruik (voor deze keer) lidnummer 000 en bij Opmerkingen: : "Kort geleden lid geworden via de site".
Zorgt het inschrijfbureau dat je gelijk als lid op de inschrijflijst terecht komt.

Je gegevens zijn op dit moment nog niet verwerkt door de ledenadministratie, zie ik net.
Maar ik vermoed dat zondag je lidmaatschapskaart wel klaar ligt...

Mocht je meer vragen hebben kan dit ook gewoon via info@jeepclub.nl , dan kom je sowieso direct bij de club uit.
Of via onze FaceBook pagina. Tot zondag.

Met vriendelijke groet Roo  B)
 

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, jofer said:

Het is toch een afgesloten terrein?

Mag ik dan ook iemand zonder rijbewijs laten rijden?

 

Regel 1 van de vrijwaring die je moet tekenen:

 

ovenstaande/Ondergetekende, als deelnemer aan de JCN StartersDag te houden op:

Beekse Bergen 24 april 2016,

welke door JEEPCLUB NEDERLAND (JCN) wordt georganiseerd, verklaart middels ondertekening/accoord van deze verklaring dat:

  • Hij/zij in het bezit is van een geldig rijbewijs;
  • Hij/zij de auto, zichzelf en alle inzittenden voldoende verzekerd heeft, bij deze verzekering mag geen sprake zijn van uitsluiting van offroad activiteiten;

 

En verzekeringstechnisch ook niet echt handig ;)

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ogdak unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...