Spring naar bijdragen

Zeer mooie, complete en zeldzame Jeep Wrangler TJ Rubicon automaat uit 2004


annemarie
 Share

Recommended Posts

Het betreft een origineel Nederlandse TJ in de zeldzame Rubicon versie dus met voor en achter gesperde Dana 44 assen, 16 inch Rubicon velgen, soundbar, rockpanels en extra mistlampen. De automaatbak is een 4 trapsautomaat met uitschakelbare overdrive. 
Verder heeft de Jeep airco, cruise control, in hoogte vestelbaar stuur, radio cd speler met 4 speakers die een geweldige geluid geven, uiteraard 4 hoog en 4 laag vierwielaandrijving, automatisch dimbare achteruitkijkspiegel met buitenthermometer, verlichting en ingebouwd kompas, airbags, achterruitverwarming, achterruitwisser, 2 x stroomingang voor navigatie of andere mobiele apparatuur, digitale dagteller, kilometerteller, oliedrukmeter, accumeter, toerenteller, temperatuurmeter, schakelaar voor de lockers voor en achter en schakelaar voor de overdrive.

Deze Jeep mag 2000 kg op kenteken trekken en heeft nog maar 90.000 km gereden!

Daarnaast zeer uitgebreide extra opties en accessoires

Hardtop zwart met clip snelsluitsysteem
Softtop zwart met clip snelsluitsysteem
Mopar Jeep Bikinitop, duster en windjammer zwart
Mopar Jeep regenhoes zwart
Mopar rode hele deuren 
Mopar rode halve deurtjes met insteekvensters (zelfde sleutel als de hele deuren)
Warn bumper voor 
Warn bumper achter met resevewieldrager
Warn Powerplant 9.5 Dual Force HP lier met compressor en synthetische lierkabel
Verwijderbare trekhaak 
Warn rode differentieel behuizing voor en achter
OLd Man Emu nitrocharger schokbrekers en stuurdemper
Kleine bodylift
Rock Lock Swaybar voor
Smittybilt sidebars met steps
Smittybilt neopreen handgrepen
Bushwackers
5x Toyo M/T banden 265/75/R 16
4 Verstralers
Bestop stoelhoezen en bankhoes zwart
Bestop HOSS hardtop karretje om de hardtop er makkelijk op en af te krijgen
Bestop HOSS opbergsysteem voor de hele of halve deuren
Bestop HOSS hoes om de hardtop in de zomermaanden stofvrij op te bergen
Rugged Ridge rubber vloermatten
Midland 248 bakkie met antenne
Autoalarm CSM/TNO klasse 3
Tom tom 

Jeep heeft net een kleine beurt gehad en nieuwe APK tot 22 maart 2017

Vraagprijs € 19.950,-

Deze prijs is inclusief ALLE opties en accessoires. De prijs is onderhandelbaar indien er losse accessoires afgaan zoals lier, halve deurtjes, softtop etc. Alleen dan worden deze ook los verkocht. Biedingen hierop heeft NU dus geen zin!
Op onzinbiedingen wordt niet gereageerd, een kenner weet wat deze Jeep waard is!

Annemarie

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annemarie is wel vaker met de club mee geweest. Helaas vindt haar dochter het niks... Ook simpele tours niet.
Ze heeft ook erg lang getwijfeld over een eventuele verkoop van deze geweldige TJ.. En heeft een weloverwogen besluit genomen hierin.

Wij gaan Annemarie en haar dochter ook zeker missen. Maar ik begrijp haar keuze wel.... hoe jammer ik het ook vind.

Annemarie: Succes met de verkoop, hopelijk krijgt hij weer een goed 'baasje of bazin'...  Groet Roo  B)

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rubi is verkocht...gemengde gevoelens maar het is goed zo. Koper is nog geen ervaren Jeeper maar wel techneut die wil gaan terreinrijden dus hopelijk zien jullie hem weer terug in het veld. Bedankt voor de feacties, leuke Jeepbelevenissen en ik wens jullie nog vele mooie Jeepjaren toe :cry:

ik ga vanaf 1 april in een Mini Cooper S cabrio rijden (rood natuurlijk) Ook leuk :wub:

Topic mag wat mij betreft slotje op

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • JeePee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...