Spring naar bijdragen

Bluetooth audio in je ouwe Jeep?


 Share

Recommended Posts

Ik heb in de ZJ een hele mooie iPod adapter via de CD wisselaarsaansluiting. Top kwaliteit geluid, iPod is via de radio te bedienen en wordt netjes opgeladen. Niks te klagen. Er zit in de adapter ook een tulp-aansluiting, maar dat is altijd zo'n gedoe met kabels.

Ik ben niet zo van de iPhones, en net kwam ik dit tegen in een ZJ groep, en vond het zo tof dat ik hem gelijk besteld heb! We kennen hem allemaal nog wel, de ouderwetse cassette adapter met een kabeltje eraan waar slecht geluid uit kwam. Er is nu dus een bluetooth versie van uit! Enige nadeel is dat je hem moet opladen (maar dat kan ook in de auto, microUSB en 12V aansluiting). Spotify streamen en handsfree bellen is allemaal mogelijk (de cassette adapter heeft een microfoon ingebouwd). En dat allemaal voor €33,- in huis.

Morgen krijg ik hem binnen, en zal ik mijn ervaringen delen! :D

 

12814557_10205798898520486_2516378466381

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even mee getest, doet wat het moet doen! Geluidskwaliteit is zeker acceptabel, maar niet zo goed als via de iPod adapter. Geluid met bellen is prima, degene waarmee je belt verstaat je prima. Moet even kijken hoe je hem het beste kunt verbinden als je de auto verlaten hebt. Er zit een auto switch off functie op, maar moet nog even uitvinden hoe je hem het makkelijkst opnieuw kunt verbinden. Elke keer voor het uitstappen de adapter eruit, uitschakelen en weer inschakelen ben ik te lui voor.

Is zijn geld dus in ieder geval echt waard. Ohja, ik heb hem bij Bol.com besteld: https://www.bol.com/nl/p/ion-audio-cassette-adapter-bluetooth-zwart/9200000024265557/

En hij is vandaag €4,- goedkoper geworden. Er zit trouwens een hele dunne plastic beschermfolie op, deze moet je even voorzichtig met een pincet verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...