Spring naar bijdragen

kan aan mij liggen ?


wagojeneer
 Share

Recommended Posts

De titel zegt het al, ik ben geen drukke bezoeker maar las graag mee, het kan aan mij liggen maar nu lees ik niet meer mee, wat een onoverzichtelijk forum is dit geworden.

Waarschijnlijk reageren mensen hier op, maar de reacties vind ik nooit terug ben ik bang voor.

 

Sorry maar het zal wel aan mij liggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het er wel een beetje mee eens; ik benader(de) het forum altijd via 'ongelezen bijdragen'. Dan kreeg je een lijst met threads. Nu de laatste bijdragen in een thread, maar dan ook meteen met een lap tekst erbij. Ik zou veel liever de koppen (vet/niet vet voor ongelezen/gelezen) terug hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ook ongelezen bijdragen.

Alleen klik ik niet op de tekst, maar op het blauwe bolletje of sterretje ervoor.
Ben je bij het laatste ongelezen bericht.
Als hierna ongelezen bijdragen gebruikt, zal je zien dat het lijstje steeds korter wordt

 

Of bedoelen jullie iets anders ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik tegen aanloop nu is als je een zoekfunctie gebruikt en deze heeft meerdere bladzijden dan gebeurt het maar zo als je naar blad 5 wil dat er een melding komt dat je zoekfunctie na enkele sec weer ingegeven kan worden. Kun je opnieuw beginnen, heb dit al meerdere keren gehad. Erg lastig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe bijdragen
Dit is niet iets wat je eenvoudig kan instellen. Het is idd gewoon wennen.
Via de homepage kun je zien waar nieuwe bijdragen zijn geplaatst, de topics zijn vet en afbeelding normaal.
Via het tabblad activiteiten zijn verschillende mogelijkheden om nieuwe reacties te bekijken.

Zoekfunctie
Een beperkte zoekfunctie heb ik opgeheven. Geen wachttijd meer. 

Handtekening
Handtekening onder je post is beperkt mogelijk voor forum members (na 2 weken inschrijving) en uitgebreider voor supporting members. 

Corrigeren
Corrigeren eigen bijdragen, forum members tot 10min. na plaatsing. Supporting onbeperkt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...