Spring naar bijdragen

Problemen GIVA/Louwman


A,Rothengatter
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb enorm veel problemen met Giva/Louwman in Den Haag, Heb daar een D-Beurt laten uitvoeren en verschillende andere werkzaamheden laten uitvoeren zoals het monteren en installeren van een nieuwe radio.

Heb de auto terug gekregen met schade aan het dashboard, luidsprekers die vervangen zijn maar niet aangesloten, allerlei sensoren die kapot waren waardoor ik twee uur nadat ik de auto opgehaald had stil kwam te staan langs de snelweg. Auto weggesleept en naar Giva gebracht, hebben de sensoren vervangen onder garantie.

pakweg een twee weken later kreeg ik koelingsproblemen met de motor, bleek dat er nauwelijks koelvloeistof in zat terwijl dat op de factuur wel vermeld staat dat ze het vervangen hebben en ik constateerde dat er bijna niks in zat.

Met het inbouwen van de Radio is het echt helemaal fout gegaan, ze zijn aan het zagen geweest in het dashboard, verlichting in het dashboard werkt niet meer, de sensor van de bijrijderstoel doet het niet meer, Radio heeft het ondertussen ook begeven.

Ze hebben hebben zelf aangegeven dat alles fout is gegaan omdat er een leerling-monteur aan gewerkt zou hebben en willen de schade niet repareren, als klap op de vuurpijl hebben ze een incasso/deurwaarder ingeschakeld die nu het bedrag wil hebben.

Ik heb contact opgenomen met FCA Nederland om daar een klacht in te dienen en hoop via hun alles als nog gerepareerd te krijgen bij een Jeep dealer die wel weet wat ze aan het doen zijn.

Heeft iemand ook zulke ervaringen met Giva/Louwman? Hoe is dat opgelost?

Welke Jeep dealer kan men het beste gebruiken ?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Anthony

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie Anthony,

dat is dus een Jeep onwaardige service die je hebt moeten doorstaan.

Als Jeep dealer kan ik je van harte Jan Hop in Roosendaal aanbevelen de service en behandeling (door zowel de directeur als personeel) die ik daar heb ervaren zijn boven het gemiddelde. En daar rij ik graag voor op en neer van uit Veldhoven. Kijk maar eens op hun site.

http://www.janhop.nl/

Succes met de afhandeling van de problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let wel even op dat je juridisch gezien Giva/Louwman in de gelegenheid moet stellen om de problemen te verhelpen, anders heb je geen poot om op te staan.

Stel ze schriftelijk aansprakelijk en geef ze 14 dagen om de problemen te verhelpen. Geef ook aan dat de uitgevoerde werkzaamheden niet naar behoren uitgevoerd zijn en je derhalve de factuur nog niet betaald.

Ter info; http://www.absoluteadvocaten.nl/bedrijven/contracten/non-conformiteit

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het loopt nog steeds, contact gehad met FCA (fabrikant Jeep) en daar gevraagd om hulp cq advies, kort door de bocht kunnen ze niks voor mij betekenen en sturen die mij weer terug naar Giva/Louwman. Ondertussen wel weer een mail gehad van Flanderijn de deurwaarder waarin staat dat ze uit coulance de kosten die er zijn gemaakt voor het inbouwen van de radio willen schrappen maar alle schade die ze veroorzaakt hebben is nu mijn eigen schuld. Verder zijn ze niet bereid om maar iets er aan te doen om de problemen op te lossen. Dus wel betalen maar er niks voor willen doen om het op te lossen.

Ondertussen nog veel meer ellende gekregen en moet constateren dat er sinds ik de D-beurt heb laten doen bij de desbetreffende firma, alleen maar nog meer ellende aan de auto is. Hij vreet opeens olie en koelvloeistof, mbt de koelvloeistof hebben ze een slang verkeerd gemonteerd waardoor de koelvloeistof weg liep, dat heb ik ondertussen laten repareren bij een BMW dealer omdat ik daar met mijn andere auto ben en meer vertrouwen in heb, en hielpen mij notabene gratis, omdat ze het schandalig vinden dat niemand iets doet bij Giva/Louwman en FCA.

Ik ga nu maar een Advocaat inschakelen om ze via de rechter te dwingen de schade te betalen cq ze te dwingen om de schade te laten repareren bij een andere Jeep dealer die wel capabel is om het te doen, omdat Giva/Louwman in Den Haag zeker niet in staat is en niet welwillend om met een oplossing te komen.

Ik wil iedereen bedanken voor de hulp !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...